Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkaatteko kakun valmiiksi osiin vai jokainen itse palan?

Vierailija
15.07.2020 |

Kaveri ja sen mies ovat tulossa taas käymään ja ajattelin leipoa omenapiirakan. Leikkaatteko kakun aina valmiiksi vai ottaako jokainen itse? Tämä kaverin mies ottaa aina ihan järkyttävän palan kaikkea niin että muille jaa pieni osa koko kakusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä leikkaa mutta leikkaa sinä nyt tässä tapauksessa. Tarjoile annokset thihihiii

Vierailija
2/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan leikata itse ja olen iloinen, että joku ottaa niin ison palan ettei sitä jää. Ärsyttää, kun kaikki ottaa vain pienen viipaleen ja loput jää jaakaappiin pyörimään kun ei raaski heti pois heittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan annan jokaisen leikata itse ja siskon miehelle annetaan aina viimeiseksi, että voi  ottaa loput :D Eli ollaan voitu ihan ääneen sanoa, että siskon miehellä on tapana ottaa vähän isompi pala.

Vierailija
4/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viipaleet jo valmiiksi lautasille... 

Vierailija
5/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakkua ja pyöreää piirakkaa saa itse leikata. Kuivakakun viipaloin ja pellille tehdyn piirakan leikkaan paloiksi.

Jos tuo oikeasti häiritsee leikkaa paloiksi tai tarjoile ensin (hienovaraisesti) muille.

Vierailija
6/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankokoiset viipaleet valmiiksi leikattuna.

Vierailija
7/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kakusta ja tilaisuudesta. Jos teen jonkun tosi tuhdin kakun, leikkaan sen mieluummin sopiviksi kerta-annoksiksi, ettei kukaan ota liian suurta siivua. Samoin kaikki levykakut ja -piirakat, kuivakakut jne on helpompi leikata valmiiksi. Ison porukan buffettarjoilu on sujuvampaa, jos mahdollisimman paljon on valmiina annospaloina.

8/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakkua vieraat leikkaavat itse. Piirakat on leikattu valmiiksi samankokoisiin paloihin.

Näin minun tuttavapiirissäni.

Vierailija
9/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille hotkolle valmiiksi leikattu pala. Muut saa leikata itse.

Vierailija
10/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi leikata valmiiksi paloiksi, on ihan ok!

Vierailija
11/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa ovat ihmetelleet että suomalaiset ottavat itse. Ei tulisi etelämmässä euroopassa kuulonkaan että vieraat joutuisivat itse koskemaan ottimiin, se on isäntäväki joka annostelee lautasille kaiken, halusit tai et ja halusit lisää tai et.