Taas tämä iänikuinen pulma: mistä tietää että mies on kiinnostunut?
Oltiin treffeillä, suudeltiin ja keskusteltiin. Meni mielestäni oikein hyvin. 😌 Mies laittoi tunti treffien jälkeen pienisanaisen viestin, mutta ei mitään kummempaa. Sovittiin jo tavatessa että nähdään uudelleen.
Kuulostaako hyvältä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Odotuta muutama kuukausi. Idiootit karsiutuvat siinä ajassa pois.
Ei riitä muutama kuukausi. Kyseessä on niin riskaabeli asia, että testausta on pakko tehdä muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotuta muutama kuukausi. Idiootit karsiutuvat siinä ajassa pois.
Ei riitä muutama kuukausi. Kyseessä on niin riskaabeli asia, että testausta on pakko tehdä muutama vuosi.
Sitä muutamaa vuotta kutsutaan seurusteluksi.
Mulle kävi niin, että mies oli treffeillä hyvin mukana, meillä oli hauskaa ja paljon yhteistä. Mies halusi tavata oian uudelleen. Keskustelimme myös, mihin voisimme mennä yhdessä. Mies oli tässäkin mukana. Tapasimme toisen kerran, mies oli pukeutunut hyvin, tyylikkäämmin kuin eka deiteillä. Taas oli sujuvaa ajanviettoa, mies kehui minua, halailtiin erotessa. Nähdään pian uudelleen.
Ja nyt on kulunut kohta kaksi viikkoa, emme ole tavanneet. Viikonloppuna mies laittoi lyhyen viestin, ettei voi hyvin, joten emme nähneet. Toivotteli minulle mukavaa jne.
Maanantaina kyselin viestillä hänen vointiaan, en ole saanut vastausta edes siihen. Saati mitään tietoa tai kiinnostusta nähdä ja toteuttaa pikku retki, josta oli puhetta.
Olen -mielestäni ihan syystä- hoomoilasena. _Kaikki_ viittasi siihen, että mies oli kiinnostunut. Vaan eipä olekaan. Vai mitä tässä on takana. Onkohan exä (eli nyxä?) ruvennut ahdistelemaan...
Emme ole kovin nuoria eikä mies ole tunnettu häntäveikko tai pelimies, päinvastoin.
Ei tuossa pelailla mitään. Tuskin juuri kukaan tykkää toisen ihmisen testaamisesta, mutta kehottaisin kuitenkin tekemään niin. Se, että mies jo alkajaisiksi kosii ja on yli-innokas, voi sekin olla huono merkki. Pitää testata pitkään.