Taas tämä iänikuinen pulma: mistä tietää että mies on kiinnostunut?
Oltiin treffeillä, suudeltiin ja keskusteltiin. Meni mielestäni oikein hyvin. 😌 Mies laittoi tunti treffien jälkeen pienisanaisen viestin, mutta ei mitään kummempaa. Sovittiin jo tavatessa että nähdään uudelleen.
Kuulostaako hyvältä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole kiinnostunut kun ei viestissään palvonut sinua lähes toisena päivätyönään.
Huono päivä?
Ihan nyt vaan vinkkinä, että älä tässä vaiheessa mieti onko mies kiinnostunut. Vastaa nyt sen miehen viestiin, että koska nähdään, jos olet ITSE kiinnostunut. Kyllä sä sitten aikanaan huomaat tuliko jutusta enemmän!
Alkuun saattaa olla hieman "hijaisempi" ettei vaikuta yli-innokkalta, mutta hetken hiljaisuuden jälkeen alkaa viestiä tulla, joka päivä ja monta. Voit nopeuttaa prosessia aloittamalla itse viestittelyn. Tsemppiä!
Tuskin kysyy uutta tapaamista, jos ei ole yhtään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun saattaa olla hieman "hijaisempi" ettei vaikuta yli-innokkalta, mutta hetken hiljaisuuden jälkeen alkaa viestiä tulla, joka päivä ja monta. Voit nopeuttaa prosessia aloittamalla itse viestittelyn. Tsemppiä!
Tai miettii kiinnostaako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miettii kiinnostaako
On sitä tavallista sorttia: kiinnostuu vähitellen, ei yhdellä tapaamisella.
Kannattaako tommosen nössön kanssa alkaa millekkään
Mies kosi mua, onkohan se kiinnostunut?
Mites naapuri, kun se moikkasi mua ohimennessään, onko kiinnostunut? Hymyili myös. Mutta tuo kosinut mies ei hymyillyt....
Kyllähän sitä voi aina sopia uusista treffeistä joita ei ikinä tule. Kiinnostunut on tiiviisti yhteydessä.
Monennetko treffit nämä olivat, kun jo suutelitte?
On kiinnostunut! Laittoi heti viestin ja haluaa tavata. Go for it!
Harrastat sen kanssa seksiä. Jos se vielä sen jälkeen on yhteydessä, on kiinnostus melko varmaa.
Kysy! Oltiin nähty kaksi kertaa ja sanoin, et on pyörinyt paljon mielessä. Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä suoraan, ei siinä mitään menetä
Jos miehen peniksestä valuu kiimatippoja niin on kiinnostunut.
Et voi tietää. Voit tapailla häntä ja tarkkailla, mutta niin ettei hän tajua sitä. Älä odota mitää äläkä katso häntä tunteella, vaan järjellä. Sinun pitää testata hänet.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen peniksestä valuu kiimatippoja niin on kiinnostunut.
Tämä on 80% varma asia. 20% sille että mies on harrastanut mielessään sexiä sinun oletetun kauniin naisen kanssa.
Odotuta muutama kuukausi. Idiootit karsiutuvat siinä ajassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää. Voit tapailla häntä ja tarkkailla, mutta niin ettei hän tajua sitä. Älä odota mitää äläkä katso häntä tunteella, vaan järjellä. Sinun pitää testata hänet.
Voi hyvänen aika. Ei parisuhteen rakentaminen peliä ole. Otat nyt yhteyttä mieheen ja uusille treffeille mars!
Käytät AP vaan naisen keinoja ja saat helposti miehen nalkkiin 😊
Ei tietenkään ole kiinnostunut kun ei viestissään palvonut sinua lähes toisena päivätyönään.