Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa nuorta hankalassa asiassa!

Vierailija
24.05.2013 |

Eli tilanteeni on tämä; olen työtön työnhakija sekä opiskelija. Olen omatoimisesti etsinyt oman alani (jolle siis valmistun) töitä ja nyt minulle tarjottiin eräästä paikasta mahdollisuutta tulla töihin, mutta työkkäri maksaisi siis palkkani, onko kyseessä työllistämistuki tms? Ja kun valmistun, saisin tästä yrityksestä vakkari työn. Olen yrittänyt tutkia tietoa tästä, mutta se vaikuttaa kovin epäselvältä. Olenko ylipäätään oikeutettu tuollaiseen tukeen kun minut katsotaan opiskelijaksi ja saan opintotukea?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et,  jos olet samalla statukseltasi kokopäiväinen opiskelija. Soita työkkäriin ja varmista asia sieltä.

Vierailija
2/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet oikeutettu työttömille tarkoitettuihin työllistämistukiin, koska olet opiskelija. Ehkä voisit mennä työharjoitteluun ko. yritykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Ap,

voi harmi näin vähän ajattelinkin etten ole oikeutettu tuohon tukeen, koska minut katsotaan kokopäiväiseksi opiskelijaksi..Työharjoittelu ei ole mahdollista näin kesällä kun pitäisi jostain palkkaakin saada että pärjää (mistään kun tukia ei saa kesäisin). Voi harmin paikka..