Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette jaksa lapsianne

Vierailija
24.05.2013 |

Tasaisin väliajoin tänne tulee urputusta siitä että joku oli onnellisempi ennen lapsia ja on kyllästynyt lapsiin ja toivoo ettei niitä olisi kun ne on vaikeita ja ennen oli paremmin. Onko teille tullut mieleen, tuollaisesta valittajat, että te pystyitte tekemään päätöksen tehdäkö lapsia vai ei, ne lapset ovat olosuhteiden uhreina teille syntyneet eivätkä ole voineet valita vanhempiaan, vaikka tuskin ajattelevat teidän kaltaisista mitään kaunista hekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISTA VITTU

Vierailija
2/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt enää auta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä olen tehnyt aikanaan päätöksen hommata pari lasta, koska näin halusin. Olin myöskin aivan varma, että jaksan heitä hoitaa ja kasvattaa, vaikka eivät olisi normaaleja/tavallisia lapsia. Ja kyllä, ensimmäiset 10v olenkin jaksanut erittäin hyvin, viimeisen viiden vuoden aikana on tullut väsymys tähän jatkuvaan menoon... Kyllä, olisin onnellisempi, jos minulla ei olisi toista lastani.

Vierailija
4/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 02:14"]

Onko teille tullut mieleen, tuollaisesta valittajat, että te pystyitte tekemään päätöksen tehdäkö lapsia vai ei, ne lapset ovat olosuhteiden uhreina teille syntyneet eivätkä ole voineet valita vanhempiaan, vaikka tuskin ajattelevat teidän kaltaisista mitään kaunista hekään.

[/quote]

Hah, hah, tällä kirjoittajalla ei nyt oikein taida olla kokemusta lapsista, eikä siitä kuinka lojaaleja he vanhempiaan kohtaan ovat. 

On ihan eri asia välillä suutahtaa ja kiehua kuin järjestelmällisesti laiminlyödä lasta.

Ainakin minä välillä huudan ja suutun lapsille oikein kunnolla ja sitten taas meillä on näitä ihania mietiskely- ja kähinähetkiä yhdessä. Se on elämää. :-)

Minun mielestä sellaiset pyhimykset, jotka eivät omien sanojensa mukaan koskaan kyllästy lapsiinsa, ovat äärimmäisen epäilyttäviä. Toisaalta en oikein IRL tunne ketään tällaista...onpa muuten hyvä juttu.

On sitäpaitsi hyvä, että tunteita tuuletetaan täällä, jolloin arki lasten kanssa tuntuu taas paremmalta.

Niin että kovasti vaan tsemppiä kaikille :-)