Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytysten jälkeen olen näköjään aina valmis...

Vierailija
24.05.2013 |

Olipa taas romanttista. Olin hampaita pesemässä, kun mies tulee selän taa ja tunkee käden haaroihin. Räplää kuivaa niin että sattuu, työnnän käden pois. Sitten mennään makuuhuoneeseen, jossa minä kontilleen ja mies suoraan sisään. Hetki 'ähinää selkäni takana ja puuuh. Kävin suihkussa alapesulla ja palatessani mies kuorsaa.

Oisko tuossa esileikin osuus käden työntäminen haaroihin, vai mahtoiko se olla se, kun sohvalla aiemmin mies puristeli mun tissejä.

Asiat on muuttuneet lasten syntymien jälkeen, olen näköjään nykyisin aena aaki, kuten savolainen sanoisi, joten ei ilmeisesti tarvi nähdä vaivaa, kun sisään pääsee vähemmälläkin. Mua ällöttää koko seksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ällöttää sun ukkos!!!

Hyi stna!

Vierailija
2/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuollaiseen?? Hyi olkoon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:33"]

[/quote]

Kai sitä seksiä pitää parisuhteessa olla. Ja näköjään sitä voi olla, vaikka ajattelisin nurmikonleikkuuta. ap

Vierailija
4/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:33"]

[/quote]

Kai sitä seksiä pitää parisuhteessa olla. Ja näköjään sitä voi olla, vaikka ajattelisin nurmikonleikkuuta. ap

[/quote]

Voihan sitä olla.. jo muinaiset englantilaiset tiesivät tuon; silmät kiinni ja ajattele isänmaata.

Eri juttu onkin sitten se, mitä tuollainen tekee sun itsetunnollesi. 

Vierailija
5/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies, kun kohtelee sua noin vähäisellä arvostuksella. :( Tosin, typerää sinultakin alistua moiseen. Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
6/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:43"]

Typerä mies, kun kohtelee sua noin vähäisellä arvostuksella. :( Tosin, typerää sinultakin alistua moiseen. Sitä saa, mitä tilaa.

[/quote]

Tuskinpa ap. on pyytänyt miestä kohtelemaan häntä seksin(kään) suhteen noin, eli siinä mielessä toi "sitä saa mitä tilaa" on ihan perseestä. Tai siis anteeksi, sopimaton.

Vierailija
7/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen tarvitse suostua!

Ilmeisesti monta vuotta olette jo tunteneet, luulisi että voitte puhua tästä kunnolla.

Vierailija
8/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap. on tollasen elukan kanssa ollut jo niin pitkään, että on useemman lapsenkin kerennyt tekemään, niin sitähän se on saanut, mitä on tilannut?? Vakka kantensa valitsee ja sitä rataa.

Vierailija
9/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään itsetuntoa ole koskaan ollutkaan ja muutenkin olen niin paska, että tietysti saan mitä ansaitsen. Kai minä ennen olin parempi - tai vaan tiukempi, niin ettei sisään voinut astua koputtamatta ensin. Mutta aivan sama, ei mua kiinnosta enää koko seksi muutenkaan. Onneksi se kestää vain vähän aikaa.ap

Vierailija
10/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi ette lämmittele ensin seksiä? eihän tuo edes kuulosta seksiltä...normaalissa seksissä yhdyntä tapahtuu vasta kun nainen on tarpeeksi liukas ja molemmat nauttivat. miksi suostut tuollaiseen? miksi mies ei lämmittele sinua ensin?

Vierailija
11/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakkaa koskaan ihmettelemästä näitä miehiä, joille ei tuota vaikeuksia harrastaa seksiä kumppanin kanssa, joka ei ole henkisesti mukana. Ite en kyllä kehtais käyttää toisen ihmisen kroppaa masturbointivälineenä.

Yritä vääntää asia rautalangasta miehellesi. Ja voimia.

P.S. "Sitä saa mitä tilaa" on aika paska kommentti.

Vierailija
12/12 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kokemuksesta voin kertoa, että tuo ei ole sulle yhtään hyväksi ja vaikutukset jatkuu kauas. 

mulla oli mies, jolle annoin myös epätyydyttävää seksiä velvollisuudesta ja koska halusimme lapsen. vähitellen tunteet oli samat kuin sulla nyt: en ansaitse muuta. kun lopulta lähdin suhteesta ja tapasin uuden ihanan miehen, jota kovasti halusin, en pystynytkään rentoutumaan ja ajattelin itseni epäviehättäväksi. mietin koko ajan, että miestä ei varmaan huvita hyväillä mua ja että kestää liian kauan ennen kuin tulen esimerkiksi. 

se tunne ei ole hävinnyt mihinkään vieläkään ja asiasta on vaikea puhua. koen vieläkin, että seksissä mun täytyy miellyttää miestä ja hänen halunsa menevät mun edelle. uusi mies on ihana ja huomaavainen ja näkee paljon vaivaa, että nauttisin. mutta kuten huomaat käytän sanaa 'näkee vaivaa'. syvällä on siis se tunne, että mun halut on toisarvoiset. 

ap, olet oikeutettu hyvään nautittavaan seksiin, et kenenkään seksilelu tai itsetyydytysväline. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme