Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistukset?

Vierailija
23.05.2013 |

viikkoja on nyt 41+4  ja supistuksia on ollut nyt viisi tuntia säännöllisesti yhdeksän minuutin välein. Sen ei ole vielä niin kipeitä,  että en pärjäisi kotona mutta sen verran kuitenkin tuntuu, että jos näin jatkuvat niin nukkua en pysty. Mutta mistä minä nyt sitten tiedän milloin lähteä kättärille. Mitä luulette voinko olla huoletta kotona vaikka onkin noin säännöllisiä?  Kättärille kun soitin niin sanoivat vaan, että kyllä sitten tiedät kun on aika Lähteä mutta hieman epäilen. Niin ja vuotoa on sellaista verilimavuotoa. Mielellään tietysti olen kotona mahdollisimman pitkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä olisin jo menossa... :) EI mulla ollut supistukset kovia kuin ihan viimeiset avautumissentit, mitkä lähtikin sitten vauhdilla ja päästiin ponnistamaan. Siihen saakka kuten kovat kuukautiskivut, ei mitenkään sietämättömiä, mutta nukuttuakaan ei oikein saanut. Ja kahdella ekalla siis näin. Saapa nähdä miten tämä nykyinen masuasukki lähtee syntymään :)

Vierailija
2/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan joo vetämään takkia niskaan kiireesti :) Onnea matkaan!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä lähtisin jo =)

Vierailija
4/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin kakkonen, lähde jo. Kohdunsuu voi olla jo yllättävän paljon auki (tai sitten ei), kun kuitenkin tulevat säännöllisesti. Käy edes tarkistuttamassa tilanne. Voimia ja onnea matkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän