Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkokysymys liittyen "miehen lapsen häihin"

Vierailija
23.05.2013 |

Minua ei siis kutsuttu mieheni lapsen häihin. Fine. Voin elää tämän asian kanssa. Nyt he kuitenkin pyytävät, mieheltäni jälleen, asuntoamme lainaan, kun olemme itse poissa lomalla. Haluaisivat siis tulla kaupunkiimme lomalle ja olla meillä sen sijaan, että menevät hotelliin.

Tuomitkaa, olenko niuho, kun minulle tulee olo, että nyt minun ylitseni kävellään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitäisi tietää taustoja enemmän teidän väleistä ja mikä on historia. Edellistä aloitusta en ehtinyt lukemaan.

Vierailija
2/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi asuntoa eikä kyllä antaisi miehenikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät välit oli siihen asti, kun menivät naimisiin. Viitisen vuotta tunnettu kaikkiaan.

ap

Vierailija
4/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on miehen ja minun koti. Jos mies haluaa laitata tätä lapselleen, kun itse olemme poissa, ei minulla ole siihen sanomista. Samalla tavalla miehen vanhemmat lainaavat meille kesämökkiään ilman korvausta.

Vierailija
5/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:46"]

Ihan hyvät välit oli siihen asti, kun menivät naimisiin. Viitisen vuotta tunnettu kaikkiaan.

ap

[/quote]Tunnettu ketkä? Miehesi kaiketi on tuntenut lapsensa paljon pitempään. En nähnyt poistettua ketjua.

Vierailija
6/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lukenut aiempaa juttuasi. vaikea tilanne. mita miehesi on mielta? itse olisin silla kannalla etta en antaisi asuntoa heidan kayttoonsa. onko tama joku uusi kaytanto suomessa. ei tulla kylaan silloin kun ihmiset on kotona, mutta kun tiedetaan etta ne on pois pyydetaan asunto kayttoon?? suomalaiset on kylla royhkeydessaan ihan omaa luokkaansa. 

Vierailija
7/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulta jotenkin pois, jos käyttävät asuntoa sillä aikaa kun te olette poissa, eikö se olisi järkeväkin ratkaisu, hoitaisivat kukkaset ja postin ja pitäisivät murtovarkaat loitolla. Mitä haittoja kyseisestä järjestelystä olisi?

Vierailija
8/8 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset saavat tulla vanhempiensa luokse silloinkin nämä eivät ole kotona, olivat sitten aikuisia tai lapsia, naimisissa tai ei.

tosin isien uusilla naisilla tuntuu olevan eri säännöt omille ja miehen lapsille.