Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäopiskelu syksyllä, jos ei jatku, miten opiskelujen käy flunssakautena?

Vierailija
15.07.2020 |

Pääsin täydentämään tutkintoa. Nyt jännään, Niko syksyllä etäopiskelua vai ei. Jos ei ole, miten opintojen käy flunssakauden alkaessa? Jos edelleenkään ei flunssan oireissa saa viedä lasta hoitoon eikä itse mennä koululle? Päiväkodissahan lapset ovat koko ajan räkäisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pystynkö suorittamaan mitään? Opinnoissa läsnäolopakko. Olen yh ja iäkkäitä isovanhempia ei voi pyytää korona-aikana lasta hoitamaan.

Vierailija
2/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oppilaitoksissa mietitty tätä tilannetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pystynkö suorittamaan mitään? Opinnoissa läsnäolopakko. Olen yh ja iäkkäitä isovanhempia ei voi pyytää korona-aikana lasta hoitamaan.

Ole tästä yhteydessä oppilaitokseesi - eiköhän niillä ole suunnitelmia kaikenlaisten tapahtumien varalta, ainakin siinä oppilaitoksessa, jossa olen töissä, on. 

Vierailija
4/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mene samalla tavalla kuin jos muutenkin olisi paljon sairaslomalla. Sun pitää vaan hakea aina lääkärintodistus, jolla voit todistaa, että et lintsaa. Valmistumisesi voi siis siirtyä myöhemmäksi, mutta sairasloma on perusteltu syy siirtää opintoja. 

Vierailija
5/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo mene samalla tavalla kuin jos muutenkin olisi paljon sairaslomalla. Sun pitää vaan hakea aina lääkärintodistus, jolla voit todistaa, että et lintsaa. Valmistumisesi voi siis siirtyä myöhemmäksi, mutta sairasloma on perusteltu syy siirtää opintoja. 

Tuskinpa vain, ei se olisi kovin kustannustehokasta eikä mitenkään järkevää tässä tilanteessa, koska flunssakausi ei koske vain aloittajaa, vaan kaikkia. Etäopiskelun on siis kaikkien kannalta onnistuttava ainakin tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme