Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin, että teinijonne muuttaisi jo kotoa pois, olen varmaan huono äiti (myös) siksi.

Vierailija
15.07.2020 |

Mutta joo, ikää jonnella 18,5v ja ei merkkiäkään omasta halusta muuttaa omilleen.
Jätti lukion kesken ja opiskelee ammatillisella puolella, valmistumiseen menee vielä n.2v
En vain jaksaisi enää, muuttaisi omilleen ja tekisi itse kaiken mitä nyt ei "tarvitse" tai "halua" tai "jaksa" tai "välitä" tai "kiinnosta" tehdä ja kustantaisi itse enemmän elämistään.
Juu paska olen eli sitä ei tarvitse tulla sanomaan, mutta olenpahan vain väsynyt paska.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset, kotona vielä kuopus, kohta 19 v tyttö. Viettää aikaa enimmäkseen omissa oloissaan ja jättää 'all-inclusive-hotellin' pyörittämisen minulle. (Joo, oma vika, kun en ole vaatinut osallistumaan enemmän kotitöihin). Odotan innolla (ja haikeudella!) sitä päivää, kun muuttaa omilleen.

Minä olin tuossa iässä äiti ja naimisissa, asuttiin omassa talossa. Kukin kehittyy aikanaan tai sitten ei.

Harvempi äiti kuitenkaan toivoo, että lapsensa rupeisi vielä lapsentasoisena perhettä tekemään. Itse ainakin hartaasti toivon, että lapseni ensin elää elämänsä ja tutustuu itseensä sekä löytää häntä arvostavan kumppanin. 19-v. on vielä niin kovin kesken.

Sinä kehityit kyllä ihan älyttömän aikaisin, normaalisti 25-vuoteen mennessä ollaan aikuisia.

Vierailija
22/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulema joo armeijan aikana ei itse pidä vuokraa alokkaan maksaa, mutta toisaalta eipä kai sitä luukkua ole järkevää etsiä ja yrittää löytää siksi, että olisi armeijan ajan tyhjänä? Onhan sitä kiva sitten nähdä ja ruokkia ym kun sieltä lomilla käy, kai...

Täällä pk-seudulla on kiven alla pienten vuokraluukkujen saaminen, ainakin sellaisten joita voisi yrittää saada maksettua..

Ap

Eikun just siksi kannattaa se oma kämppä nyt hankkia! muuten tulee asumaan sun luo vielä armeijan jälkeen. Kyllä hän vierailee luonasi lomilla varmasti muutenkin, mutta hanki se kämppä jo nyt, varsinkin kun maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset, kotona vielä kuopus, kohta 19 v tyttö. Viettää aikaa enimmäkseen omissa oloissaan ja jättää 'all-inclusive-hotellin' pyörittämisen minulle. (Joo, oma vika, kun en ole vaatinut osallistumaan enemmän kotitöihin). Odotan innolla (ja haikeudella!) sitä päivää, kun muuttaa omilleen.

Minä olin tuossa iässä äiti ja naimisissa, asuttiin omassa talossa. Kukin kehittyy aikanaan tai sitten ei.

Harvempi äiti kuitenkaan toivoo, että lapsensa rupeisi vielä lapsentasoisena perhettä tekemään. Itse ainakin hartaasti toivon, että lapseni ensin elää elämänsä ja tutustuu itseensä sekä löytää häntä arvostavan kumppanin. 19-v. on vielä niin kovin kesken.

Sinä kehityit kyllä ihan älyttömän aikaisin, normaalisti 25-vuoteen mennessä ollaan aikuisia.

Totta, jos 19-vuotias ei vielä osaa omatoimisesti osallistua kodin siivoamiseen ja laittaa itselleen ruokaa, pestä pyykkejänsä jne. niin on kyllä poikkeuksellisen lapsentasoinen. Toiset ovat tuossa iässä muuttaneet jo ulkomaille opiskelemaan, perustamaan perhettä jne. Mutta älä vaan vaadi mitään niin saat leikkiä all inclusivea vielä kun pieni on 25 vuotias.

Vierailija
24/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei muuta pois? Rakastuu ja tuo poikaystävänsä 38vuotiaan Jaffan teille asumaan 😉

Vierailija
25/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osaako jonnesi käyttää mikroa? Laittaako haarukan annoksen mukana mikroon?

Vierailija
26/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta täysihoito, eihän se koskaan muuten lähde pois. Vaatehuolto ja rahan antaminen ainakin loppuisi.

Vierailija
27/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut elämäni edes jotenkin kasaan vasta 51. ikävuoden jälkeen, ja 19-vuotiaana minulla oli vielä murrosiän loppuvaiheet menossa. Olen nainen. Tiedän, että kommenttini herättää ihmetystä ja haukkuja, mutta ei aikuistuminen kaikilta onnistu koskaan. Päästäkseni edes tähän pisteeseen kävin yli vuoden terapiassa.

Vierailija
28/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinijonne paljasti provoksi. Ei jatkoon.

Vierailija
29/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeksi jäänyt siskoni passasi nuorimpaa poikaansa siihen pisteeseen, että kun poika oli 24-vuotias, ja asui vielä kotona, sisareni terveys petti ja joutui muuttamaan asuntolaan kodistaan. Poika asuttaa edelleen tuota siskoni ja edesmenneen miehensä ostamaa rivitaloa. Poika on ottanut kavereitaan alivuokralaisiksi, yksi kaveri vain käy töissä, ja loput porukasta poika mukaan lukien pössyttelevät päiviensä kuluksi. Töihin tai opiskelemaan ei ole aikomustakaan mennä.

Vierailija
30/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihamielisesti suhtautuvia vanhempia näköjään riittää. Miksi ihmeessä tekee lapsia, kun ei halua??? Tämä on kyllä asian toistoa, mutta kyllä nuori sen vihamielisyyden huomaa. Älkää sitten pillitäkö että "miksi et koskaan käy äitiä moikkaamassa". Eikö ole vaihtoehtoa täysihoidolle ja ulos potkaisulle? Onko kasvatus unohtunut myös muiden tärkeämpien asioiden vuoksi??

Vierailija
31/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskeksi jäänyt siskoni passasi nuorimpaa poikaansa siihen pisteeseen, että kun poika oli 24-vuotias, ja asui vielä kotona, sisareni terveys petti ja joutui muuttamaan asuntolaan kodistaan. Poika asuttaa edelleen tuota siskoni ja edesmenneen miehensä ostamaa rivitaloa. Poika on ottanut kavereitaan alivuokralaisiksi, yksi kaveri vain käy töissä, ja loput porukasta poika mukaan lukien pössyttelevät päiviensä kuluksi. Töihin tai opiskelemaan ei ole aikomustakaan mennä.

Tuskin tämä tilanne nyt sentään ihan passauksen aiheuttama ole. Eiköhän asia ole vähän monimutkaisempi

Vierailija
32/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisarellasi lienee asuntoon hallintaoikeus, joten hänellä (tai hänen edunvalvojallaan) on oikeus laittaa asunto vuokralle ja saada vuokratulo, joten joko pojan kanssa tehdään vuokrasopimus ja hän maksaa käypää vuokraa tai joutuu ulos ja vuokralainen tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme