Lue keskustelun säännöt.
Paljonko ryyppääminen maksaa?
15.07.2020 |
Ajattelin alkaa kokopäiväiseksi juojaksi. Ei mitään överiä vaan seitinohutta päiväkännäilyä. Tuleeko kalliiksi?
Kommentit (22)
Minä en tiedä, en ole vielä maksanut viimeistä osamaksuerää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On se kyllä hiton kallista. Bisseä ei kannata litkiä, se ei muutaman päivän jälkeen edes nouse päähän, turvottaa ja maksaa törkeästi. Mä ostin viimeksi pullon Suomiviinaa, pullon Jekkua, pullon Fireballia ja pullon Jallua. Kaupasta lantrinkia ja joku 15 lonkeroa. Rahaa meni joku 120€. Plus tietenkin röökit, mitä palaa koko ajan kun juo.
Eipä nuo kestäneet kun kolmisen päivää, itse kun ainakin olen sosiaalinen juopottelija, joten kavereille kanssa. Loppupeleissä ryyppäsin reilut kaksi viikkoa, välillä omia rahoja, välillä joku tarjosi. Omaa rahaa meni kolmisen sataa. Liikuin toki paljon, mutta kuka nyt kännipäissään jotain lippuja julkisiin ostaa. Terassille meni jonkun verran.
Ja ei, ei ole mennyt ulkonäkö, parisuhde, ystävyyssuhteet tai terveys. Itseasiassa just tulin lenkiltä :D Pitää katsokaas pitää asiat balanssissa; jos dokaa kolme viikkoa, niin sitten urheilee neljä. En mä aina jaksa ryypätä, mutta kun otetaan, otetaan kunnolla.