Reilu 50v mieheni osti Dieselin farkut!
Kommentit (14)
Ok. Dieselillä on paljon klassisia ajattomia malleja, jotka sopii minkä ikäiselle tahansa.
Harvinaisen fiksu ja farkkutietoinen mies. Toivottavasti osti vielä sellaiset missä sapalus on napillinen eikä vetoketjullinen. Vetoketju kun nipistää tosi ilkeästi
Ihan hyvä. Minusta Diesel ei mikään varsinainen nuorten merkki nykyään taida ollakaan.
Niin? Mitä tähän tosiaan pitäis sanoa? Onko niissä joku ikäraja? Oletko AP niitä, jotka tekevät tänne aloituksia tyyliin "voiko 30v. pitää Converseja" ja "mistä 40v. voi ostaa vaatteita" ?
En minäkään nyt ymmärrä, mikä tässä pitäisi olla se pointti? Mun mies käyttää mustia farkkuja, mutta farkkumerkeistä hän viis veisaa. Pääasia, että farkut tuntuvat hyvältä päällä.
Yrk... mun 50v mies pitää vain ja ainoastaan g-starin farkkuja, on niin poikamainen kroppa ettei muut istu. Dieselin farkuthan toimii tosi hyvin sellaisen kaljamassun kanssa, tai ainakin sen saa survottua sisään.
Eihän merkki kerro mitään. Se, miten farkut istuu, ovatko oikean kokoiset ja mihin paitoihin/kenkiin/asusteisiin hän ne yhdistelee - sillä on merkitystä.
Niin,onko sitten reilu kooltaan vai luonteeltaan? Ensimmäisiä suomalaisista miehistä kyllä löytyy.
Mun mies on 46 v ja vartalo parempi kuin parikymppisillä, enkä valehtele yhtään! Kasipäkkivatsa, hoikka mutta lihaksikas luonnostaan.
Dieselin farkut hänelläkin ja kaikki nuorisomallit näyttävät hyvältä:)
Niinpä. Mutta jos yhtäkkiä kiinnostuu tällaisista merkeistä, voi herätä kysymys, keneltä vaikutteet on opittu. Duunissa kahvitauolla toisilta miehiltä vai joltain nuoremmalta naiselta?
Sanon, että kuulostat vähän yksinkertaiselta. En ymmärrä ollenkaan, mistä aloituksessasi on kysymys.
Vähän on outo aloitus. Mieheni 51 ja käyttää guessin farkkuja, treenattu roteva vartalo nami pepalla ;)
Mitäs siihen nyt pitäisi sanoa? Ennemmin Dieselit kuin Tarjoustalo-farkut.