Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään leikkipuistossa äiti juotti 1v 4kk ikäiselle lapselle trip-pillimehua

Vierailija
14.07.2020 |

Kysyin ikää häneltä. En mitenkään kauhistellut pillimehun juottamista noin nuorelle, totesin hänelle vain että hyvinhän hänen lapsi osaa näköjään jo pillistä juoda.

Itsekseni ajattelin kyllä että itse en aio antaa tuon ikäiselle muuta juomista kuin maitoa ja vettä. En mitään sokeroituja mehuja.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään.

Meillä lapset juovat mielellään vettä. Reikiä 0

2,4,8 ja 12.

Synttäreillä on ollut pillimehuja, vieraat niitä ovat juoneet.

Vierailija
42/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa! Ethän sinä voi tietää juoko tuo lapsi noita mehuja kuitenkaan kovin usein.

Onneksi mulla ei ole enää pieniä lapsia, ei tätä nykyistä vouhotusta ja syyllistämistä kestäisi. Jotenkin tuntuu että se vain lisääntyy koko ajan. Itse olen lapseni hoitanut maalaisjärkeä käyttäen, kun neuvolankin opit oli välillä ihan mitä sattuu. Hyvät hampaat kaikilla ja reikiä nolla, vaikka pillimehullakin on joskus herkuteltu.

Kohtuus taitaa olla se käsite mitä ei tänä päivänä tunnisteta vaan heti kauhistellaan ja kerran nähtyä pidetään normaalina. Keskittykää omiin lapsiin e ja antakaa toisten hoitaa omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisaivot ja elimistö tarvitsee glukoosia joten sokeria ei tarvitse vältellä kokonaan. 

Huom! Maksa valmistaa elimistön tarvitseman glukoosin!!

Vierailija
44/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juottaako suurin osa oikeasti sokuri-kemikaali-myrkkyjä kasvavalle lapselle??

Ei mikään ihme että nykyään niin monella on allergioita, yliherkkyyksiä, adhd, jne. jne. kun tuollaista synteettistä skeidaa syötetään heti pienestä pitäen.

Kyllä. Neuvolajärjestelmämme perustajan opeilla mennään eli kaikkia saa syödä ja juoda kunhan muistaa kohtuuden.

Kohtuus eli yksi sokurilitku kuukaudessa. Nyt se on useimmilla useita litroja päivässä ja päälle lisäaineilla kyllästettyä ravintoköyhää einesmössöä "ruuaksi".

Söisittekö itse samaa ruokaa mitä annatte lapsillenne?

Vierailija
45/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Minä sain aikanaan vielä pienempänä lauantaisin saunamehun, jonka join iloisena lauteilla vannassa istuen. Hengissä olen edelleen.

Vierailija
46/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen lapsen ei kuulu juoda pillimehuja.

Vierailija
47/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trip pillumehu on parasta

Vierailija
48/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi myrkyttää lastaan pillimehuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi