Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa sellaista nuorta ja kaunista naista joka tykkäisi vain panna ja passata minua?

Vierailija
14.07.2020 |

Eli hakusessa olisi kiltti, kaunis ja nuori nainen jolle miehessä tärkeintä ei olisi sosiaalisuus tai hauskuus. Löytyykö sellaista naista mistään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sellaisia naisia on juuri sinulle pilvin pimein, koska mitään tasoja ei ole (feministien mielestä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olet rikas ja valmis maksamaan hyvin.

Vierailija
4/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sellaisia naisia on juuri sinulle pilvin pimein, koska mitään tasoja ei ole (feministien mielestä).

Feministien mielestä tasoja on, mutta he eivät puhu siitä tai väittävät muuta. Eli valehtelevat. 

Vierailija
5/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa postitse Thaimaasta tai Filippiineiltä.

Vierailija
6/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nuorekas 68v mimmi, joka haluaa panna ja paneskella. Keittotaidot myös hallussa.

Vierailija
7/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos olet rikas ja valmis maksamaan hyvin.

Jos olet komea, se riittää.

Vierailija
8/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina haaveilen, että mulla olis täällä huippuhyvännäköinen 16v vaimo täällä, jonka mä itse olisin korkannut, joka rakastaisi mua enemmän kuin mitään ja minä häntä, jonka koko elämä pyörisi mun ympärillä, hän tykkäisi passata ja miellyttää mua nöyrästi ja lempisimme monta kertaa päivässä.

Sitten mä laittaisin hänet paksuksi ja hän synnyttäisi mulle pojan, josta tulisi yhtä menestynyt ja merkittävä kuin Aleksanteri Suuresta.

Vierailija
9/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen luonnostani vain.

Mutta tämä on viimeinen kerta parisuhteessa kun paasaan ketään.

Riittää jo kun äijä ei edes kykene enää itse laittamaan astioita koneeseen tai harjaa pönttöä jos sotkee tms. Mitä????!

Pitää itsestäänselvyytenä ja viimeksi tänään meni hermot enkä ehkä jaksakaan olla enää kiltti, paasata, hieroa, tehdä ruoat valmiiksi, siivota ja lisäksi vielä maksankin koko paskasta vuokraa vaikka mies omistaa.

Mies käy töissä, sillä saa anteeksi eikä minua tarvitse hieroa tms.....

Miehen takia luovuin töistäkin ja loppuen lopuksi en saanutkaan uudelta paikkakunnalta hommia koska korona.

Mä palaan sinkuks.

Vierailija
10/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku ohjelmoitu kyporki joku päivä

🤖

Vierailija
11/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ex mieheni, jonka kanssa juuri erottiin.

Asuu äitinsä peräkammarissa, eikä ikinä ole asunut omillaan ja joutunut tekemään ruokaa, siivota jne. Nyt etsii naista, joka olisi äidin korvike ja jolta saisi seksiä. Luonteeltaan ihan mukava, kitupiikki ja todella häijy, kun suuttuu helposti ja ymmärtää asiat väätin ja vääristelee.

Asuntoa mies ei itse hanki, vaan se on naisen asia, jos haluaa muuttaa yhteen. Miehen lapset muuttavat myös, mutta nainen joutuu maksamaan puolet, koska mies on hyväksikäyttäjä.

Vierailija
12/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot parikymppinen komea jäŋŋämies, niin tollasen saaminen on helppoa.

Jos et ole, niin rahalla saat gold diggerin joka panee ja passaa elintasoa ja lahjuksia vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi