Mun mielestä on niin söpöä kun eestiläiset miehet puhuu Suomea
Ai että seki yks komea raksamies. Huh, huh. Toivon lisää eestiläisiä Suomeen. Teretulemast
Kommentit (20)
Niin on mustakin. Meidän naapurissa on sellainen raksamiesten kimppakämppä, voi kun johonkin noista pääsisi tutustumaan jotenkin paremmin. Usein nähdään aamuisin kun lähdetään samaan aikaan töihin (siis minä ja se monen miehen porukka)
Kuin myös, tykkään. Aika monella virolaisella raksamiehellä on herrasmiehen tavat myös, erottuvat positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niin on mustakin. Meidän naapurissa on sellainen raksamiesten kimppakämppä, voi kun johonkin noista pääsisi tutustumaan jotenkin paremmin. Usein nähdään aamuisin kun lähdetään samaan aikaan töihin (siis minä ja se monen miehen porukka)
Opettele eestiä ja sano kuidas käsi käyp? Ja ne vastaa siihen et hästi hästi :)
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös, tykkään. Aika monella virolaisella raksamiehellä on herrasmiehen tavat myös, erottuvat positiivisesti.
Kyllä. Aivan ihania :) Otetaan kaikki eestiläiset tänne Suomeen. Tai liitetään Eesti Suomeen. Suursuomi
Mun naapurissa asuu aika paljon virolaisia. Asun Vantaalla uudella asuinalueella. Ovat tosi kohteliaita, avaavat ovia, moikkaavat iloisesti rapussa, vaihtavat muuutamia sanoja jos törmätään roskakatoksella jne. Ja se aksentti on mun mielestä kanssa ihan sairaan söpö. :) Jos olisin sinkku, voisin jopa haksahtaa virolaiseen mieheen ihan sen aksentin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aivan ihania :) Otetaan kaikki eestiläiset tänne Suomeen. Tai liitetään Eesti Suomeen. Suursuomi
Voitas ottaa Karjala takaisin, Eesti ja Pohjois-Ruotsi ja Pohjois-Norja. Nämä alueet missä puhutaan aika paljon suomea tai suomen sukuista kieltä. Meänkieltä yms.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa asuu aika paljon virolaisia. Asun Vantaalla uudella asuinalueella. Ovat tosi kohteliaita, avaavat ovia, moikkaavat iloisesti rapussa, vaihtavat muuutamia sanoja jos törmätään roskakatoksella jne. Ja se aksentti on mun mielestä kanssa ihan sairaan söpö. :) Jos olisin sinkku, voisin jopa haksahtaa virolaiseen mieheen ihan sen aksentin takia.
Sama :)
Mulla on ollut työkaverina eestiläisiä sekä naisia että miehiä. Mukavia ovat olleet melkein kaikki, jotenkin sellainen hyvä asenne, johtuu varmaan etteivät ole kovin helpolla päässeet elämässään, mun ikäluokkalaiset ovat kokeneet Neuvostoliiton ajat.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan Viroon petturihuorat.
Mene nyt mörkö siitä takasin koloos
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut työkaverina eestiläisiä sekä naisia että miehiä. Mukavia ovat olleet melkein kaikki, jotenkin sellainen hyvä asenne, johtuu varmaan etteivät ole kovin helpolla päässeet elämässään, mun ikäluokkalaiset ovat kokeneet Neuvostoliiton ajat.
Mulla kans kokemusta parista työkaverista sairaalassa. Ahkeria ja kivoja ovat. Kauniisti hymyilee aina.
Virolaiset naiset työkavereina ei edes moikkaa vaikka huutaisi korvaan huomenta. Ei kuulu kuulemma tapoihin sanoi virolainen mieheni.
Suurin osa tuntemistani virolaisista miehistä on kohteliaita ja hyväsydämisiä. Sitten on ne aggressiivisten juoppojen porukat, joille koko elämä on autoja ja viinaa, huono yhdistelmä muuten.
Virolaiset naiset on kovia puhumaan pazkaa selän takana, ja katkeria ovat, vanhemmat heistä myös erittäin kieroja.
Mulla on kahdesti ollut saumaa virolaiseen mieheen ja vieläkin harmittaa etten tarttunut kumpaankaan tilaisuuteen. No, ekalla kerralla olin niin nuori ja viaton etten ikinä saapunut treffeille vaikka siis kapakkailtana/jatkoilla sovittiin niistä seuraavalle päivälle. Toisella kertaa tapasin virolaisen miehen töissä (oli meillä muuttomiehenä) eikä niiltä pitkiltä katseilta, hymyiltä ja flirttailulta ei jäänyt mitään epäselvää. Flirttailin jopa takaisin! Mutta silloin oli toisen miehen (suomalainen) kanssa alkavaa sutinaa niin en tämän virolaisen kanssa laittanut tikkua ristiin eikä sitten tullut lopulta mitään tilaisuutta kahdenkesken vaihtaa esim. puhelinnumeroitakaan.
Venäläiset miehet on täyskaheleita.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset naiset työkavereina ei edes moikkaa vaikka huutaisi korvaan huomenta. Ei kuulu kuulemma tapoihin sanoi virolainen mieheni.
Seurustelin virolaisen työkaverin kanssa parisen vuotta ja meidän juttu kyllä alkoi ihan silmiin katsomalla, hymyilemällä ja moikkaamalla toisillemme aina aamuisin :) mutta olenkin suomalainen mies, että ehkä siinä on jotain? Jos virolaiset naiset käyttäytyy erilailla virolaisia miehiä kohtaan? Ei tullut koskaan keskusteltua aiheesta. Toisaalta olen ihan katseen kestävä ja hyvätapainen mies, enkä ole koskaan huutanut kenenkään naisen korvaan, joten 😃 ihana nainen oli, mutta tapasin vielä ihanemman haitilaisen naisen ♥️
Joo tosi kivoja kavereita
Suomalaismieheltä leikattiin Tallinnassa korvat irti
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2014120918912755
Virolaiset miehet on jotenkin miehekkäämpiä, minuakin kiinnostaisi.
Se vois tulla puhumaan mulle nopeasti Suomea tuohon viereen. Menis jalat alta