Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koiria ovat nöffit?

Vierailija
23.05.2013 |

Onko kenelläkään ollut omaa/tutuilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole tietoa?

Vierailija
2/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nöffi kun olin pieni. Oli todella kiltti. Aika leppoisia tapauksia on kaikki minun tapaamani nöffit olleet joten minun mielestäni ihan hyvin sopii lapsiperheeseen. Vaatii vaan jonkun verran liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, karvainen, lempeä. En ole ihan hiffannut tarkoitusta. Ei sen kanssa oikein voi tehdä mitään. Harrastaa.Tietty jos koiralta kaipaa vaan semmosta... kotinurkassa köllöttävää karvakasaa niin varmaan sit ihan ok valinta. Mulle koirat vaan on aktiviteettilemmikkejä.

Vierailija
4/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 14:27"]

Iso, karvainen, lempeä. En ole ihan hiffannut tarkoitusta. Ei sen kanssa oikein voi tehdä mitään. Harrastaa.Tietty jos koiralta kaipaa vaan semmosta... kotinurkassa köllöttävää karvakasaa niin varmaan sit ihan ok valinta. Mulle koirat vaan on aktiviteettilemmikkejä.

[/quote]

Nöffit ovat alkuperältään vesipelastuskoiria, eli todellakin niiden kanssa voi harrastaa erittäin aktiivisesti! :D

Vepen lisäksi nöffien kanssa voi luonnollisestikin harrastaa tokoa, näyttelyä, pelastuskoiratoimintaa ja nöffit sopivat erinomaisesti myös vetokoiriksi (kärryille, ei valjakkoon!). Ainoastaan juokseminen ja agility eivät ole ehkä ihan ykkösvaihtoehtoja...

Vierailija
5/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muistoja mun serkun nöffistä. Seisoin laiturilla ja koira juoksi sinne innoissan, nousi rintaani vasten pystyyn ja paiskasi minut sillä tavalla laiturilta veteen. Koira tietysti hyppäsi perässä. Kivaa oli.

Vierailija
6/6 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko lapsiperheeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi