Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tyydyttää minua?

Vierailija
23.05.2013 |

Aina kun harrastamme seksiä, mies tulee tietenkin. Itse en tule siitä pelkästä jyystämisestä, vaan haluan myös muutakin. Olen itse avittanut itseäni aktin aikana, myös olemme miehen kanssa sopineet että viimeiseksi molemmat saavat käsihoidon. Nyt kuitenkaan minä en saa käsihoitoa mieheltäni, enkä tiedä miksi. Minua ei kuitenkaan tarvi hoidella puolta tuntia jotta tulisin. Jos mies kuitenkin antaa käsihoidon niin hänen ilmeistään voi päätellä että se on hänestä vastenmielistä, hän saattaa jopa samalla katsella televisiota ja haukotella. Siinä menee heti fiilikset. Onko mieheni siis oikeasti niin itsekeskeinen ettei välitä minulle tehdä hyvää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:29"]

Seuraavan kerran otat ohjat käsiisi, hyppäät ratsaille ja vaikka feikkaat orgasmin hyvissä ajoin ennen kuin mies ehtii tulla. Sitten painut suihkuun tai vaan rojahdat viereen, käännät  haukotellen selkäsi miehelle ja jätät hänet kalu pystyssä ihmettelemään. Jos hän sitten vielä yrittää lähennellä ja lämmitellä, niin tarjoudut ystävällisesti antamaan käsihoitoa, mutta kaivat kirjan tai jonkun naistenlehden esille ja luet siinä samalla.

[/quote]

Joo tee näin! Ihan loistava :DD

Vierailija
2/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten itsekeskeinen paska minäkin, mutta sellaisella miehellä ei olis mitään asiaa jaolle kanssani, joka samalla haukottelee (muuten kuin vahingossa aidosta väsymyksestä) tai etenkään puuhaa samalla jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan hoidon ensin ja mies vasta sitten.

Niin helppoa se on.

Vierailija
4/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on itsekäs. Ei kiinnosta toisen nautinto yhtä paljon kuin oma. Tuolle et oikein mitään voi, hyväksy sellaisena kuin on tai jätä.

Vierailija
5/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 12:21"]

Aina kun harrastamme seksiä, mies tulee tietenkin. Itse en tule siitä pelkästä jyystämisestä, vaan haluan myös muutakin. Olen itse avittanut itseäni aktin aikana, myös olemme miehen kanssa sopineet että viimeiseksi molemmat saavat käsihoidon. Nyt kuitenkaan minä en saa käsihoitoa mieheltäni, enkä tiedä miksi. Minua ei kuitenkaan tarvi hoidella puolta tuntia jotta tulisin. Jos mies kuitenkin antaa käsihoidon niin hänen ilmeistään voi päätellä että se on hänestä vastenmielistä, hän saattaa jopa samalla katsella televisiota ja haukotella. Siinä menee heti fiilikset. Onko mieheni siis oikeasti niin itsekeskeinen ettei välitä minulle tehdä hyvää?

[/quote]

Älä anna. Osta hieromasauva ja leiki sillä, mutta mies ei saa ennenkuin tajuaa että jaettu ilo on isompi ilo.

Vierailija
6/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saavuttaa minut 1-2 orgasmiin ennen yhdyntää. Ellen laukea vielä yhdynnässäkin, jatkaa sormilla.

Ap, miksi edes suostut tuollaisen miehen kanssa yrittämään.

Vierailija
7/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on siinä että miehesi ei vaan innostu sinusta enää koska olet luultavasti 30kg ylipainoinen sika.

Vierailija
8/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuta vaativalta, et yhtään haluttavalta, syytätä miestäsi siitä että hän panee sinua, olet mielestäni typerä, kuka haluaisi naista jolla on noin huono asenne seksiin.

Vierailija
9/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran otat ohjat käsiisi, hyppäät ratsaille ja vaikka feikkaat orgasmin hyvissä ajoin ennen kuin mies ehtii tulla. Sitten painut suihkuun tai vaan rojahdat viereen, käännät  haukotellen selkäsi miehelle ja jätät hänet kalu pystyssä ihmettelemään. Jos hän sitten vielä yrittää lähennellä ja lämmitellä, niin tarjoudut ystävällisesti antamaan käsihoitoa, mutta kaivat kirjan tai jonkun naistenlehden esille ja luet siinä samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan