Tein jotain tyhmää mitä ei pitäisi tehdä.
Laitoin facessa viestin kahdelle eri ihastukselleni, joista ei ole kuulunut vuosiin mitään. Kysyin kuulumisia ja kerroin omiani. Voi v että nolottaa. Kumpikaan ei ole ainakaan vielä vastannut. Tavallaan toivon ettei vastaakaan. Hävettää. Nainen ei saisi ottaa yhteyttä koskaan. Nämä ihastukset ovat nykyään varattuja ja itsekin olen. Harmittaa että epätoivon hetkellä laitoin viestiä.
Kommentit (11)
Oliko sulla siis jotain muutakin näiden kanssa kuin pelkkää ihastumista? Olitteko kavereita, työkavereita, muuten tuttuja? Tiesikö he ihastumisestasi?
Oli vähän muutakin ainakin toisen kanssa enemmänkin. toinen tiesi ihastumisestani, saattoi olla että molemmat tiesi. En muista tarkkkaan. Nämä eivät ole viestiäkään laittaneet minulle. Itse laitoin nyt viestiä. Kumpikaan ei ole vastannut.
no ois kannattanu jättää rauhaan jos ne varattuja on nyt!
saattaa heidän vaimot vähän ihmetellä että mikäs sinä oot
Idiootti :D jos noin hävettää niin tiesitkö, että ne viestit voi poistaa?
Ne meni varmaan sinne muut viestit -laatikkoon.
Mäkin laitoin kerran yhdelle ja meni monta viikkoa ennen kuin vastasi, juuri tuosta syystä.
laitoitko vielä molemmille yhtäaikaa saman viestin?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 10:46"]
Oli vähän muutakin ainakin toisen kanssa enemmänkin. toinen tiesi ihastumisestani, saattoi olla että molemmat tiesi. En muista tarkkkaan. Nämä eivät ole viestiäkään laittaneet minulle. Itse laitoin nyt viestiä. Kumpikaan ei ole vastannut.
[/quote]
monilla on viestiasetukset niin, että viestit tulee läpi vain kavereilta
Miksei nainen saisi koskaan ottaa yhteyttä? Elät joko aivan landella tai sitten olet tullut aikakapselilla jostain 1910-luvulta kylään.
En mä kehtaa poistaakaan niitä. Jos ois vaikka kerinnyt lukemaan sen. Olis noloa poistaa viesti. Mä olen jo sen ikäinen että kannan häpeäni mikäli nyt tuli mokattua. Ei siinä mitään intiimiä ollut Sentään. En kertonut mitään kuolaavani perään enkä laitellut intiimejä kuvia jos nyt sattuis vaimo näkemään viestin. Tehty mikä tehty. Kivittäkää. :)
ap
no onhan se ihan normaalia facen kautta kysellä vanhojen tuttujen kuulumisia, oli ne sitten entisiä ihastuksia tai ei, ihan turhaan asiaa mietit tai kadut