Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvoittuvalle iholle sopiva BB-voide?

Vierailija
23.05.2013 |

Eli siis meikkivoiteen ja kosteusvoiteen sekoitusta etsin, ettei tarvitse erikseen mitään kosteusvoidetta alle. Ja ihotyyppini on selkeästi rasvoittuva tai sekaiho.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoillut monia ja tullut siihen tulokseen että paras sekoitus on meikkivoide(lumenen) sekoitettuna esim kämmenselällä kosteusvoiteeseen tai seerumiin. Muut eivät ole toimineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin rasvoittuvan/sekaihon bb-voide.

Vierailija
4/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mineraalimeikkejä?Itse tilasin jo toistamiseen Englannista mineraalimeikkivoidetta,joka on lukuisista kokeiluista AINOA ja aivan ehdoton rasvoittuvan ihon tuote.Meikkivoide on jauhemainen,Startet Kitin mukana tulee kolme erilaista sivellintä ja pari eri sävyä meikkiä.

Peittää virheet täydellisesti,iho jää luonnollisen näköiseksi,ei rasvoitu-ja jos rasvoittuu,se näyttää ikäänkuin luonnolliselta silti,ei tule mitään sienimäistä kiiltoa.Plus tuote hillitsee ihon rasvoittumista ja näppyjä.

Merkkejä on miljoona,nämä omani ovat Bare Minerals!Ja kysy lisää jos haluat lisäinfoa.

Vierailija
5/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:48"]

Garnierin rasvoittuvan/sekaihon bb-voide.

[/quote]

Tämä! Oikeasti peittää tosi hyvin eikä vaadi puuteria edes mulle jolla useimmat meikkipohjat sulaa parissa tunnissa kiiltäväksi sotkuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi