Aletaanpas valumaan miestemme viereen nukkumaan! =)
Viimeistään heti leffan jälkeen? =)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:24"]
Hah, tämä yö on koston yö.
Mies saa kerrankin maistaa omaa lääkettään.
Sillä on paha tapa viikonloppuöisin kännipäissään herättää minut useita kertoja yössä, vaikka minulla olisi aamulla varhainen töihinmeno. Se kompastelee ja kolistelee, puhuu puhelimessa kovaäänisesti, käy autotallissa kolistelemassa (autotalli on makkarin seinän takana), syö näkkäriä... Mutta nyt on minun vuoroni, kohta lähden sitä herättämään ja sitten kun se nukahtaa uudestaan, herätän sen taas. Tätä jatkan koko yön aina siihen asti kun on 15 min herätyskellon soittoon. Kärsiköön!
[/quote]
teillä on kadehdittavan fiksusti asiat
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:15"]
En mäkään vielä jaksa, kun nythän on päivän parhaat tunnit. Nukkukoot yksin.
[/quote]
Sama!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:15"]
En mäkään vielä jaksa, kun nythän on päivän parhaat tunnit. Nukkukoot yksin.
[/quote]
Sama!
[/quote]
No ei kun väärä lainaus!!! Mies työmatkalla.. Juup, menen nukkumaan. :)
Mies on työreissulla. Mutta huomenna pääsen taas kainaloon :) mulla on kummallinen nukahtamistapa: tykkään nukahtaa siten että rapsutan ukon selkää ja niskaa. Se rentouttaa.
Eikäs kun mä vasta alottelen kouluhommien tekemistä. kohtapuoleen. Vuorokauden tehokkaimmat tunnit käsillä, en todellakaan tuhlaa nukkumiseen! :)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:13"]
Mua ärsyttää nämä tämän tyyppiset aloitukset. Huolehdi sä ihan omat nukkumisesi vaan. Mikä äiti sä kuvittelet muille ihmisille olevasi, saatana.
[/quote]
No sulla ei varmaan edes miestä saatikka nukkumiskaveria edes ole, sen verran äkäinen matami tunnut olevan. Otan osaa =) Mutta valu nyt kuitenkin sinäkin sinne luolaasi ja hyvää yötä sinne!
[/quote]
Kyllä mulla on, kiitos kysymästä. Mikä sun ongelma on kun sun pitää yrittää hallita anonyymien ihmisten nukkuma-aikojakin? Valu sä vaikka viemäriin, komentelijamatami.