10 vuotta balettia tanssinut vastailee kysymyksiin
Olen 15-vuotias tyttö, joka on tanssinut 10 vuotta balettia, josta 7 vuotta tavoitteellisesti. Jos sinulla on joku kysymys balettiin liittyen, voin vastata siihen :)
Kommentit (68)
Miltä jalkasi näyttävät? Ovatko esim. kynnet huonossa kunnossa?
Ap ei anna itsestään kovin uskottavaa kuvaa. Ei siis vastaa näihin kysymyksiin. On varmaan muutenkin huithapeli elämässä.
Neljä kysymystä, nolla vastausta. Ei tule menestymään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suosikkimerkkisi kärkitossuissa? Mikä merkki sopii aloittelijoille?
Suosikkimerkkini on Gaynor Minden. Mitään kaikille aloittelijoille sopivaa merkkiä ei ole, mutta itse aloitin Capezioilla. Hyvä sovittaja (esim Footlightissa) osaa auttaa kärkitossujen hankinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koulumenestys?
Ihan hyvä, lukuaineiden keskiarvo oli 9,9 ja kaikkien aineiden 9,72
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki
Ap
Aiotko pyrkiä Oopperan balettiin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesätauolla jalat ovat hyvässä kunnossa, mutta kun treenit syksyllä taas alkaa kunto on sellaista jokaisessa varpaassa rakko tyylistä. Kynnet mustuvat ja irtoilevat. Koko ajan kuitenkin helpottuu, kun varpaiden iho paksuuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki
ApAiotko pyrkiä Oopperan balettiin?
En, koska baletista ei tule todennäköisesti ammattini. Tuossa balettikoulussa kilpailu oppilaiden kesken on todella kovaa. Minulla on muutama kaveri siellä ja yksi heistä on luokkansa paras ja sen takia kiusattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei anna itsestään kovin uskottavaa kuvaa. Ei siis vastaa näihin kysymyksiin. On varmaan muutenkin huithapeli elämässä.
Anteeksi etten vastannut. Tein ja söin ruokaa.
Ap
Tanssi on ihana harrastus:) En ole itse ikinä harrastanut tanssia, mutta vuosia sitten aloin katsomaan Dance momsia ja Youtubesta tanssivideoita. Ehkä joskus uskaltaudun jonnekin aikuisten tanssikurssille.
Järjestetäänkö Suomessa muuten samanlaisia tanssikilpailuita kuin Amerikassa? Kuka on sun lempparitanssija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesätauolla jalat ovat hyvässä kunnossa, mutta kun treenit syksyllä taas alkaa kunto on sellaista jokaisessa varpaassa rakko tyylistä. Kynnet mustuvat ja irtoilevat. Koko ajan kuitenkin helpottuu, kun varpaiden iho paksuuntuu.
Pidätkö siis treenauksesta koko kesän taukoa?
Kuka oopperan tanssijoista on mielestäsi taitavin? Miehistä ja naisista?
Vierailija kirjoitti:
Tanssi on ihana harrastus:) En ole itse ikinä harrastanut tanssia, mutta vuosia sitten aloin katsomaan Dance momsia ja Youtubesta tanssivideoita. Ehkä joskus uskaltaudun jonnekin aikuisten tanssikurssille.
Järjestetäänkö Suomessa muuten samanlaisia tanssikilpailuita kuin Amerikassa? Kuka on sun lempparitanssija?
En noista kilpailuista oikein tiedä, koska en ole kilpaillut kunnolla. Ryhmäkilpailuihin on pyritty ja ei päästy. Ainakaan kilpailut eivät ole kuten Dance momsissa joka viikonloppu, vaan tyyliin kerran vuodessa. Minäkin olen katsonut Dance momsia, taitavia tyttöjähän ne on. Ehkä tänne eksyy joku jolla on kilpailukokemusta tanssissa ja osaa vastata paremmin:). Lempitanssijani on ehkä Marianela Nunez, jonka nimmarikin löytyy hyllyltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö siis treenauksesta koko kesän taukoa?
Normaaleja tunteja ei ole, kävin kesäkuun yksityistunneille kahden kaverin kanssa ja niitä jatketaan taas elokuussa. Normitunnit jatkuu sitten kun koulut alkaa. Lomalla lenkkeilen, uin yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka oopperan tanssijoista on mielestäsi taitavin? Miehistä ja naisista?
Apua, vaikea kysymys. Naisista ehkä Hanako Matsune. Miehistä yksi tietty jonka nimeä en nyt muista. Tanssi Solorin osan Bajadeerissa viime syksynä.
Ap
Mikä on suosikkimerkkisi kärkitossuissa? Mikä merkki sopii aloittelijoille?