Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikan eteen pitäisi kiemurrella, madella ja anella?

pitkäaikaistyötön
14.07.2020 |

Miksi työpaikasta on tehty jokin ihmisarvon mittari, ja sen saaminen on tehty kummalliseksi teatteriksi? Eikö olisi ihan kaikkien kannalta parempi, että töihin pääsisi halutessaan, ja sieltä voisi myös irtisanoa jos ei kelpaa? Miksi varsinkin Suomessa tämä koko järjestelmä on sorvattu niin älyttömän raskaaksi ja jäykäksi? Vuonna 2020 ei enää toimi se idea että yksilö kävisi ensin kouluja parikymmentä vuotta ja sitten sijoittuisi näppärästi turvalliseen työpaikkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Työhaastattelussa pitää todistella kaikenlaista sitoutumista ja ylitsevuotavaa innostusta niinkuin olisi menossa naimisiin sen työpaikan kanssa.

Vierailija
2/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitäää luoda kontakteja ja suhteita ja antaa näyttöjä jo opintojen edetesssä. Yrityksen tavoite on luoda rahaa ja siiihen tarcitaan luonnollisestikin osaavimmat tekijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pitäää luoda kontakteja ja suhteita ja antaa näyttöjä jo opintojen edetesssä. Yrityksen tavoite on luoda rahaa ja siiihen tarcitaan luonnollisestikin osaavimmat tekijät.

Siiinä pitää tehdä valintoja myöös. Ei onnistu jos iskä on kehittämäässä helpompikäyttöistä, käyttäjäystävällisempää, nopeampaa, näkyvämpäääj atehokkaampaa softaa että lapset samaan aikaaan hyörii siinä jaloissa.

Vierailija
4/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan madellut ja anellut. Toki minulla on koulutus hyvin työllistävälle alalle, eli olen ihan hyvässä asemassa. Mutta olen mennyt aina työhaastatteluun sillä asenteella, että sekä firma että minä arvioidaan toisiamme, sovimmeko toisillemme, eikä niin että minä tulen lakki kourassa pyytämään että kelpaisin. Olen myös joskus jättänyt menemättä työpaikkaan johon olisin päässyt, kun ei haastattelussa kuullun perusteella vaikuttanutkaan sopivalta.

5/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee töitä saadakseen palkkaa ja sitä kautta nostettua elintasoa, siksi rahapulassa olevat ottavat stressiä työpaikan löytämisestä.

Mulla onneksi on sellainen tilanne, että teen töitä huvikseni, joten minä en ala itseäni tyrkyttämään ylimielisille työnantajille.

Vierailija
6/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on työnantajankaan etu, jos sinne polvet nilellä kiemurrellen ja mielistellen on työvoimaa tulossa.

Itselleni ei synny moisesta vaikutelmaa, että tulossa olisi pätevimpiä osaajia tuolla asenteella...

Toki jos kyse on jostain liukuhihnatyöstä, niin ehkä sitten.

Vierailija
7/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamisella minä olen duunia saanut, en matelemalla.

Kannattaa ap kokeilla

Vierailija
8/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaamisella minä olen duunia saanut, en matelemalla.

Kannattaa ap kokeilla

Kannattaisi sinun kokeilla realismia eikä noita perusteettomia itsetehostuksia, eiks je.

Vierailija
9/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan uskomatonta, että pitäisi olla jotain vastuutakin jostain ei vaan oikeuksia.

Tähän tämä loppumaton hyysäys on tämän kansan ja tulevat sukupolvet vie entistä enemmän.

Tämä on sitä hyysäyksen seurausta. Ennenvanhaan oltiin kiitollisia sille työnantajalle joka tarjosi sen mahdollisuuden ansaita elannon itselle/ perheelle. Nyt nämä loppuunasti hyysätyt pullamössöt kuvittelee vinoutuneessa päässään, että työnantajan pitäisi olla heille kiitollinen kun joku vaivautuu hänelle töitä tekemään.

Tämän vastiikkettoman hyysäyksen on loputtava ennen kun koko maa on suossa ja syvällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan