Miksi mies ryhtyy suhteeseen varatun naisen kanssa? Vain seksin vuoksi?
Ystävälläni on ollut pari kuukautta suhde miehen kanssa, joka tietää, että ystäväni on naimisissa. En ymmärrä, miten mies jaksaa tilannetta tai miksi hän haluaa tuollaisen suhteen, vaikkaon itse vapaa. Pelkästä seksisuhteesta ei ole kyse, koska he viettävät paljon aikaa yhdessä ja tekevät normaaleja tapailevien ihmisten juttuja yhdessä. Ystäväni mies ei tiedä suhteesta, eikä toinen mies puolestaan kysele avioliitosta sen enempää.
Onko tämä joku uusi patisuhteiden muoto, josta en vaan ymmärrä mitään? Ystäväni puolesta olen iloinen, kun hän kerran vaikuttaa tyytyväiseltä, mutta tuon miehen ajatuksia en ymmärrä.
Kommentit (10)
Sehän on parasta mitä mies voi saavuttaa. Lyö sen toisen miehen 100-0!
Miksi nainen ryhtyy suhteeseen varatun miehen kanssa?
AP hyvä,
se, onko ihminen parisuhteessa vai ei, on vain yksi tämän ominaisuuksista. On turvallista olettaa, että ystäväsi miesystävä on ystäväsi kanssa aivan samoista syistä kuin silloin, jos ystäväsi olisi varattu.
(Mun on vaikea uskoa, että mä ihan todella kirjoitin tän viestin. Oh.)
Mies laskee, että saa suhteen hyvät puolet, eikä nainen ole heti vinkumassa lapsia, kun niitä on jo. Niin ne raukat luulevat.
Kyse ei ole siitä, että asia kuuluisi mulle mitenkään, jos ovat tyytyväisiä niin hyvä niin. Mutta jos kyse olisi vaan seksisuhteesta, en ihmettelisi, mutta he deittailevat ihan kunnolla. Mietin siis sitä, ja tietenkin samaa voi miettiä myös naisten osalta, jotka ovat samassa tilanteessa, että mikä mahtaa olla miehen halu olla noin "vakavasti" varatun ihmisen kanssa. Ystäväni ei ole eroaikeissa, vaikka avioliitossa onkin nyt huonompi vaihe menossa, sen on tehnyt selväksi.
Jospa annat vain heidän vain elää omaa elämäänsä ja keskity sinä omaasi. Vai oletko tuon tarinan nainen, ap..
Naisethan tunnetusti ovat lääpällään naimisissa oleviin miehiin... Mutta muakin kiinnostaa miehen motiivit "seurustella" varatun naisen kanssa. Ei taida olla ihan niin yleistä kuin toisinpän.
Sama näkemys mulla kuin nro 10:llä.
Naisten motiivit ei ihmetytä miesten ehkä enemmän. Olen tavannutkin tämän toisen miehen ja he ovat todella kuin seurusteleva pari.
Ei se ole muiden elämään puuttumista, jos pohtii, miksi ihmiset tekevät jotain. Kirjoitin jo aiemmin, että ole iloinen heidän puolestaan, kun kerran tyytyväisiltä vaikuttavat. Ystävän miehen tunnen myös, hänen puolestaan ehkä hieman harmittaa, kun ei tästä suhteesta mitään tiedä, mutta ei ole mun asiani siihen sekaantua myöskään.
t. ap