Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltäs tuntuu kun kerron etten kerro yhtään mitään?

Vierailija
14.07.2020 |

...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään

Vierailija
2/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko tämä viesti nyt kertomisesta kertomattomuudesta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymijänkhän tarinattomuus tuntuu perseessä. Joo, siellä.

Vierailija
4/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salaat?

Vierailija
5/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää olisi mun perässä roikkujalta sanoisin: Vihdoinkin! Sun jatkuva avautuminen on rasittavaa. Pälä pälä, minä minä minä, voin huonosti, oot kakkapää, ällötys, mutta minä, minä olen viaton pikku pulmunen, omatuntoa ei soimaa, ei tietenkään koska sellaista ei ole.

Ps. En kertakaikkiaan tajua miten sun läheiset kestää sua. Kunnioitus heille, mitalin ansaitsevat.

Vierailija
6/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan kerroit. Siis sen ettet kerro mitään. Joten aloituksesi ei pidä paikkaansa.

Vierailija
7/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää olisi mun perässä roikkujalta sanoisin: Vihdoinkin! Sun jatkuva avautuminen on rasittavaa. Pälä pälä, minä minä minä, voin huonosti, oot kakkapää, ällötys, mutta minä, minä olen viaton pikku pulmunen, omatuntoa ei soimaa, ei tietenkään koska sellaista ei ole.

Ps. En kertakaikkiaan tajua miten sun läheiset kestää sua. Kunnioitus heille, mitalin ansaitsevat.

Kukas sun perässäs roikkuu? Vaikutat heikkohermoiselta tyypiltä. Ja ehkä oletkin kakkapää jolla vain kulissit kunnossa. Vielä.

Vierailija
8/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sun perässäs roikkuu? Vaikutat heikkohermoiselta tyypiltä. Ja ehkä oletkin kakkapää jolla vain kulissit kunnossa. Vielä.

Ihminen joka ei ole sisäistänyt mitä sana Ei tarkoittaa. Vuoroin uhoaa, vuoroin rypee itsesäälissä. Jokin syvä mt-ongelmahan sillä on.

Vierailija
9/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
10/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu sinulle miltä minusta tuntui!

Vierailija
11/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paradoksaaliselta.

Vierailija
12/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sun on kertoa. Et osaa pitää salaisuuksia. Paa nyt aluksi vaikka pankkitunnuksesi tulemaan.

P.s. en kerro muille

Vierailija
13/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman ristiriitaiselta.

Vierailija
14/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei ole sisäistänyt mitä sana Ei tarkoittaa. Vuoroin uhoaa, vuoroin rypee itsesäälissä. Jokin syvä mt-ongelmahan sillä on.

Mikset irrottaudu? Miksi jäät siihen? On noita ilmanpilaajia mutta joskus on itse mentävä kun käy ahtaaksi.