Miltäs tuntuu kun kerron etten kerro yhtään mitään?
Kommentit (14)
Kertooko tämä viesti nyt kertomisesta kertomattomuudesta ?
Anonyymijänkhän tarinattomuus tuntuu perseessä. Joo, siellä.
Jos tää olisi mun perässä roikkujalta sanoisin: Vihdoinkin! Sun jatkuva avautuminen on rasittavaa. Pälä pälä, minä minä minä, voin huonosti, oot kakkapää, ällötys, mutta minä, minä olen viaton pikku pulmunen, omatuntoa ei soimaa, ei tietenkään koska sellaista ei ole.
Ps. En kertakaikkiaan tajua miten sun läheiset kestää sua. Kunnioitus heille, mitalin ansaitsevat.
Juurihan kerroit. Siis sen ettet kerro mitään. Joten aloituksesi ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää olisi mun perässä roikkujalta sanoisin: Vihdoinkin! Sun jatkuva avautuminen on rasittavaa. Pälä pälä, minä minä minä, voin huonosti, oot kakkapää, ällötys, mutta minä, minä olen viaton pikku pulmunen, omatuntoa ei soimaa, ei tietenkään koska sellaista ei ole.
Ps. En kertakaikkiaan tajua miten sun läheiset kestää sua. Kunnioitus heille, mitalin ansaitsevat.
Kukas sun perässäs roikkuu? Vaikutat heikkohermoiselta tyypiltä. Ja ehkä oletkin kakkapää jolla vain kulissit kunnossa. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sun perässäs roikkuu? Vaikutat heikkohermoiselta tyypiltä. Ja ehkä oletkin kakkapää jolla vain kulissit kunnossa. Vielä.
Ihminen joka ei ole sisäistänyt mitä sana Ei tarkoittaa. Vuoroin uhoaa, vuoroin rypee itsesäälissä. Jokin syvä mt-ongelmahan sillä on.
Se ei kuulu sinulle miltä minusta tuntui!
Pakko sun on kertoa. Et osaa pitää salaisuuksia. Paa nyt aluksi vaikka pankkitunnuksesi tulemaan.
P.s. en kerro muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei ole sisäistänyt mitä sana Ei tarkoittaa. Vuoroin uhoaa, vuoroin rypee itsesäälissä. Jokin syvä mt-ongelmahan sillä on.
Mikset irrottaudu? Miksi jäät siihen? On noita ilmanpilaajia mutta joskus on itse mentävä kun käy ahtaaksi.
Ei tunnu miltään