Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Siepin kodissa on Ikea-sisustus

Vierailija
14.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/485690d5-cc3b-4756-b515-6991fe…

Jutun viimeinen kuva. Keskellä kuvaa Ikean Alseda-jakkara (https://www.ikea.com/fi/fi/p/alseda-jakkara-banaanikuitu-20033919/) ja valkoinen sohva taitaa myös olla Ikeasta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hirveää! Mullakin on pari kalustetta Ikeasta. Ne nyt vaan sattui olemaan sopivan näköisiä ja tulivat joskus tarpeeseen. Koti on kuitenkin täynnä myös muita huonekaluja ja tavaroita niin ei sitä oikein voi Ikeasta-kodiksi sanoa. Jos olisi kaikki tai edes 80% niin ehkä sitten voisi.

Vierailija
22/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se " sisustus" kauppa varmaan tulee olemaan sellainen rahat pois idiooteilta semikusetus. Eli sellainen nettisivu ilman omaa varastoa. Se oikea valmistaja/myyjä toimittaa sitten huonekalut 1-2 kk ajalla jostain itäeuroopasta suoraan asiakkaalle ja nää akat ottaa 50% välistä siitä hyvästä että käytit niitten kauppaa. Tuskinpa ne edes sitä nettisivua sitten tulevat omistamaan vaan sekin on vaan joku yhteistyö juttu jossa lisenssoivat "brändiään".

Näinhän näissä on tapana mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Epäilet, että myy Ikea-kamaa nettimyymälässään, vai mitä?

No onhan se nyt aika ironista avata oma sisustusmyymälä ja samaan aikaan sisustaa oma koti Ikean tavaroilla.

Eikä pelkästään ironista vaan suoranaista valhetta väittää, että kaikki sisustus on sieltä nyt mainostetusta verkkokaupasta.

Vierailija
24/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten hirveää! Mullakin on pari kalustetta Ikeasta. Ne nyt vaan sattui olemaan sopivan näköisiä ja tulivat joskus tarpeeseen. Koti on kuitenkin täynnä myös muita huonekaluja ja tavaroita niin ei sitä oikein voi Ikeasta-kodiksi sanoa. Jos olisi kaikki tai edes 80% niin ehkä sitten voisi.

Et nyt ymmärtänyt pointtia. Sinulla ei ole sisustuskauppaa, jossa myisit 500 euron jakkaroita. Onhan se nyt noloa, että sisustuskaupan omistaja ei itse käytä myymiään tuotteita.

Vierailija
25/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se " sisustus" kauppa varmaan tulee olemaan sellainen rahat pois idiooteilta semikusetus. Eli sellainen nettisivu ilman omaa varastoa. Se oikea valmistaja/myyjä toimittaa sitten huonekalut 1-2 kk ajalla jostain itäeuroopasta suoraan asiakkaalle ja nää akat ottaa 50% välistä siitä hyvästä että käytit niitten kauppaa. Tuskinpa ne edes sitä nettisivua sitten tulevat omistamaan vaan sekin on vaan joku yhteistyö juttu jossa lisenssoivat "brändiään".

Näinhän näissä on tapana mennä.

Kyllä noissa hinnoissa on reilusti enemmän kuin 50% extraa mikä on tarkkaan mietitty siten, että erilaisilla alennuksilla jatkossa huijataan ostajia kun tosiasia on ettei käytännössä kukaan osta tuotteita nyt nähdyillä hinnoilla.

Vierailija
26/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jotexin sohva on muuten ihan kiva. 

Vierailija
27/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt pointtia. Sinulla ei ole sisustuskauppaa, jossa myisit 500 euron jakkaroita. Onhan se nyt noloa, että sisustuskaupan omistaja ei itse käytä myymiään tuotteita.

Milloin Sisustuskauppa on perustettu? Missä välissä pitäisi vaihtaa tuotteet kaupan tuotteisiin?

Vierailija
28/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai... miesss puuttuu korjailemaan niiitä. Toki olen huomannnut näissä ikean hommissa sen etttä se on sitä mitä on koronan hotokin että annetaan bisneksen rattaiden pyöriä, että tavarat menevät rikki ja sittten hankitaan ikeasta uusi tilallle.

Vierailija
29/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaijai... miesss puuttuu korjailemaan niiitä. Toki olen huomannnut näissä ikean hommissa sen etttä se on sitä mitä on koronan hotokin että annetaan bisneksen rattaiden pyöriä, että tavarat menevät rikki ja sittten hankitaan ikeasta uusi tilallle.

Ikeaan hyllly ei kestä venäläistä raskasta kirjalllisuuutta. Ruotsalaiset ohkaiset käytösoppaaat vaan.

Vierailija
30/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sisustussuunnittelijana nyppii kun tuonkin jutun kuva(video)teksti on kirjoitettu että ”sisustaa olohuoneensa muutamassa minuutissa” ja kyse on siitä että sinne asetellaan irtotavaraa ja krääsää, oikeampi termi olisi somistaa tms. Tuo krääsän ja tyynyjen asettelu ei ole sisustamista.

Vierailija
31/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Sisustuskauppa on perustettu? Missä välissä pitäisi vaihtaa tuotteet kaupan tuotteisiin?

Bazar Bizar on ollut jo useampia vuosia toiminnassa.

Vierailija
32/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustettu 2016.

Vierailija
33/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun väittää, että kaikki sisustus on siitä uudesta kaupasta, kuten Sara heti asiasta ilmoittaessaan valheellisesti mainosti.

Vierailija
34/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän Sara ole hommannut ikea tavarat jo ennen kaupan avaamista... Sekö se hienoa on mitä Jutta nyt tekee, että heivaa kaiken pois ja laittaa kaiken omasta kaupasta?

Ei kukasn muu sisustusalalla toimi niin. Lisäksi ihminen voi haluta muutakin kuin sen mitä itse myy. Vai eikö vaatekauppias saa ostaa matkoilta vaatteita, kun ne on muiden kaupoista?

Vierailija
35/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustettu 2016.

Joo enpä ole kuullut tuosya merkistä vaikka olen alalla, joten ehkä muutkaan eivät sellaisista ole kuulleet.

Vierailija
36/36 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yrittämiseen. Harmittaa jo valmiiksi Saran puolesta että kun on itse vetänyt itsensä pask2st22 ylös ja menestykseen niin alkaa yhteistyöhön tuon Jutan kanssa:/ Sara olisi voinut aloittaa pienemmällä volyymilla ihan omaa juttua ja fanit tykkäis. Sara ja Jutta eivät varmasti jaa samoja faneja. Tykkään Sarasta, Jutasta en. Joten ei kiitos tämän firman tuotteille.