Miten Nikon käy vankilassa
Varakkaan perheen poika joutuu kaiken maailman roskasakin sekaan ja vankilan ovi menee kiinni. Toivottavasti käyttää aikansa opiskeluun. Varmasti muuttaa ihmistä tuollainen vankilassa istuminen. Mahtaako pysyä kaidalla polulla, jatkuuko suhde Kannattaisi hankkiutua eroon esim Nacista. Huonoa seuraa Nikolle.
Kommentit (14)
Eikös se ole itse joku diileri?
Todellisuudessahan vaihtoehtoja on kaksi:
>verkostoituu ja löytää itselleen uusia rikoskumppaneita
tai
>saa turpiin ja pääsee jonkun karvaisen miehen tyttöystäväksi
Ei kai siellä pakoteta miesten väliseen seksiin?
Suihkussa tapahtuu arvatenkin perseraiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole itse joku diileri?
Todellisuudessahan vaihtoehtoja on kaksi:
>verkostoituu ja löytää itselleen uusia rikoskumppaneita
tai
>saa turpiin ja pääsee jonkun karvaisen miehen tyttöystäväksi
Parasta jos pääsee härkähomon suojelukseen. Toki siinä saa parrua hanuriin, mutta ei saa turpaansa.
Toivottavasti pääsee sarjakuristajan oppiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siellä pakoteta miesten väliseen seksiin?
Se voi olla pienempi paha.
Yleisesti ottaen Nikon lienee parempi kamera kuin vaikkapa kilpailijansa Canon. Näin ainakin ovat kuvaajakaverini kertoneet. Joten luulisi vankilassakin Nikonin käyvän paremmin kuin Canon.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen Nikon lienee parempi kamera kuin vaikkapa kilpailijansa Canon. Näin ainakin ovat kuvaajakaverini kertoneet. Joten luulisi vankilassakin Nikonin käyvän paremmin kuin Canon.
Otsikon näin ja olin tulossa ehdottamaan MFT:tä kompaktina, varsinkin jos tarttee onkalossa salakuljettaa. Olympuksen neljä kolmannesta on ihan hyvää settiä tyvipäähän jemmattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sua kiinnostaa, miksi?
Sikäli kiinnostaa, että näin perusteellisesti voi omat asiat sotkea, vaikka lähtökohdat ovat hyvät ja mahdollisuudet elämässä vaikka mihin. Mikä lienee sitten jatko.
Nikonilla saa varmasti hyviä kuvia vankilassa, ihan samanveroisia kuin Canonillakin