En tiedä enää yhtään mitä teen mun elämälläni
En halua enää edes kuulla keneltäkään hyvätahtoisia neuvoja mitä tehdä elämäni suhteen.
Taidan olla tuhoon tuomittu tapaus.
Kommentit (6)
Tänään tein valtavan tärkeää asiaa, josta tulee suuri tyytyväisyys:
löysin maasta monenmonta pientä männyntainta ja nyhdin niiden ympäriltä - semmonen 30cm hyvä - kaikki rikkaruohot, niin selviävät hyvin seuraavan paahteisen ajan. Niitä löytyi yllättävän paljon:-)
Viimekesäiset samanlaiset olivat hyvässä voinnissa, joten niille sama juttu. Ne mitkä olen putsannut 10 vuotta sitten ovat jo oikeita puita, eivätkä tarvitse mitään.
Havupuut ovat tärkeitä siksi kun niiden neulasiin kertyy joka yö kastetta. Se riittää useimmiten katelemaan kasvin itsensä, mutta erityisen tärkeä se mäntypuu on isompana, kun sen suojassa pärjää esimerkiksi linnut ja muut elävät, ne puolivarjossa kasvavat perennat, marjat ym.
Luepa kirja Latva pilviä piirtää
Ekan kerran hoksasin katsoa noita peukkuja:-D
Ap, sama juttu täällä. Ei ole mitään, mihin tarttua. Ikää jo niin paljon, että työelämä on jo ohi. Ei ole mitään eikä ketään. No, Jumala on, mutta miksi pysyy vaiti?
No mä en neuvo, mutta kysyn kuitenkin: miksi elämällä pitäisi tehdä mitään muuta kuin elää se?
Vierailija kirjoitti:
No mä en neuvo, mutta kysyn kuitenkin: miksi elämällä pitäisi tehdä mitään muuta kuin elää se?
https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1929358
Voi vaikka kirjoittaa kirjoja? Tuossa se minkä mainitsin.
En aio itse kirjoittaa sellaista, kun sitten ei ehtis lukea kaikkea. Tuo on ihan helmi muiden joukossa. En tiedä miksi, mutta Seppo Vuokko osaa toki kirjoittaa niin selkeästi. Olin kyllä järkyttynyt, kun kuulin, kuinka harva pitkälle koulutettu edes tietää, kuka hän on:-(
Mitä tahtoisit kuulla? Joka tapauksessa toivon, että tilanteesi paranesi.