Miksi akateeminenalaluokka on ominut tämän palstan
Ovat hyvin kateellisia ja naiiveja. Rasitaa lukea heidän aivopierujaan. Ettekö voisi perustaa omaa palstaa, saisimme tämän palstan tason ylös.
Kommentit (63)
Olen uimakandidaatti, kumpaanko luokkaan kuulun?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:13"]
Nobelpalkinnon voittajat, huippuilopistojen parhaimmisto, merkittävää tulosta tuottavat tutkijat, useamman tutkinnon omaavat menestyjät, jne jne ovat akateemistä yläloukkaa.
Sitten huonoilla papereilla valmistuneet maisterit, joilla huono duuni, joka ei sisällä akateemisiä haasteita on sitä alaluokkaa.
Sielleä välissä on se keskiluokka tietty.
[/quote]
Jaa mihin luokkaan mä sitten kuulun? Olen hyvillä papereilla ja hyvästä yliopistosta valmistunut maisteri eikä työni sisällä akateemisia haasteita. Ja meitä on aika monta.
Vaikuttaa siltä että "akateemiset" ovat vähän herkkiä sille, että heitäkin luokitellaan.
Eihän heitä kaikia voi laittaa samaan kastiin, olisihan se häpeä todellisille akateemisille.
Vaikuttaa siltä että "akateemiset" ovat vähän herkkiä sille, että heitäkin luokitellaan.
Eihän heitä kaikia voi laittaa samaan kastiin, olisihan se häpeä todellisille akateemisille.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:23"]
Olen uimakandidaatti, kumpaanko luokkaan kuulun?
[/quote]
Alaluokkaa. Kyllä uimamaisterin paperit pitäisi olla. Ja papukaijamerkki.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:43"]
[/quote]
Ja kukas sun muroihin on kussut? Joku pilipalimaisteri? Hae yliopistoon/pääse sisään, tee tentit + gradu ja tuu sitten avautumaan. Vitun amis!
on kait se selvää, ettei kukaan ylemmänluokan akateeminen tänne tule pätemään.
Heillä on tärkeämpääkin tekemistä ja ovat ehkä turhan fiksuja tulemaan tälle palstalle.
[/quote]
Mä haluaisin myös, että tämän kirjoittaja avais tätä omaa suollostaan meille.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:46"]
[/quote]
Ja kukas sun muroihin on kussut? Joku pilipalimaisteri? Hae yliopistoon/pääse sisään, tee tentit + gradu ja tuu sitten avautumaan. Vitun amis!
[/quote]
toisille se on vaikeaa, toisille ei
No on ne "yläluokan" akateemisetkin mammalomalla ja tappaa täällä joskus aikaansa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:48"]
No on ne "yläluokan" akateemisetkin mammalomalla ja tappaa täällä joskus aikaansa.
[/quote]
No edes yksi yläluokkalainen ilmoittautui, hyvä!
Mulla on kyllä kaikista korkein tutkinto ja hyvä duuni, mutta lintsaan tänään töistä. Putoanko sen tähden alaluokkaan?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:47"]
on kait se selvää, ettei kukaan ylemmänluokan akateeminen tänne tule pätemään.
Heillä on tärkeämpääkin tekemistä ja ovat ehkä turhan fiksuja tulemaan tälle palstalle.
[/quote]
Kyllä meitä ylemmän luokan akateemisia on myös kotirouvina, äitiyslomalaisina ja downshiftaajina. Amiksen huonosta itsetunnosta kertoo tuo tarve mollata ylempiään. Akateemisuus on saavuttu etu, joka ei katoa vaikka ei koulutustaan vastaavassa työssä välillä olisikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
toisille se on vaikeaa, toisille ei
[/quote]
Amis osaa tehdä vain monivalintatehtäviä. Yliopiston pääsykokeiden esseet ovat liian hankalia. Hankenille tai kauppikseen voi päästä huonommallakin ulosannilla.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:04"]
En ole persu. Olen äänestänyt vihreitä, sosialidemokraatteja ja kokoomusta. Olenpa kerran tainnut äänestää RKP:täkin! En taida oikein tietää, mikä olen.
[/quote]
Kyllä sä voit olla. Jos täällä et jaa jonkun yksittäisen ituhipin mielipidettä, (samantekevää mihin aiheeseen liittyen) niin olet persu saman tien. Ei ole sun päätettävissä.
Amikset vaikenivat. Kiitos akateemiset (niin "ylä"luokkaiset kuten "ala"luokkaisetkin :D)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 15:03"]
Amikset vaikenivat. Kiitos akateemiset (niin "ylä"luokkaiset kuten "ala"luokkaisetkin :D)
[/quote]
herkkä hipiä, hih hih
Tässä keskustelussa on klassikko-ainesta! Kommentti "kuka sun muroihin on kussut, v..n amis." on ihan selkeää yläluokkaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 13:30"] Ovat hyvin kateellisia ja naiiveja. Rasitaa lukea heidän aivopierujaan. Ettekö voisi perustaa omaa palstaa, saisimme tämän palstan tason ylös.[/quote]
Akateeminenalaluokka ei ole yhdyssana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mm täältä löydät akateemista yläkuokkaa
http://www.euro-acad.eu/