Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kaikin puolin kiltin miehen käytös muuttuu humalassa?!

Lilja8888888
14.07.2020 |

Olen seurustellut vuoden päivät miehen kanssa. Miehelle ei alkoholi vaikuta sopivan yhtään ja humaltuessaan kontrolli katoaa; jutut aivan höpöjä. Selkeästi pää ei kestä alkoholia, mutta kenelle se sopii.

Mies on pääosin kiltti, mutta humalakäytös on nyt saanut minut miettimään koko suhteen jatkoa. En todellakaan selittele itselleni hänen käytöstään, mutta viimeisin yhdessä viettämä me illan kulku oli tämä, mies yllättäen out of the bloom sanoi minulle ympäripäissään, että haluaisi nakata minut seinään?! Mitään ei muista varmasti koko puheista.

Nyt en tiedä mitä tekisin. Pahoitin todellakin mieleni hänen puheistaan, eikä humala ole oikeutus missään tilanteessa. Tätä tilannetta edelsi se, että mies ei pysynyt juurikaan pystyssä ja ohjasin häntä eteenpäin turhautuneena humalatasosta ja siitä että joudun kaitsimaan aikuista miestä, jonka pää ei kestä viinaa.

Mites ottaisitte tilanteen esille miehen kanssa? Hän ei ole ollut kertaakaan aggressiivinen minua kohtaan, vaan päin vastointodella hellä, mutta humalassa selkeästi purkautuu jotain mitä hän ei hallitse.

Nyt mietin katkaisenko koko suhteen. Toki nuo sanat jäivät pyörimään mieleeni ja en missään tilanteessa hyväksy tuollaisia puheita olipa humala päällä vai ei. Miehen kanssa en ole vielä ottanut koko asiaa puheeksi, koska hän ei muista illasta mitään.

Neuvoja? Suhteen päättäminen on käynyt mielessä kyllä ja en usko että mies olisi väkivaltainen mutta aina se on vaihtoehto, lähinnä ihmetyttää mistä tuollaiset aggressiiviset puheet tulevat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla