Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teet vielä nykyaikana lapsia?

Vierailija
14.07.2020 |

Mikä on tekosyysi lisääntyä, kun maailmanloppu kolkuttaa ovella?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori aikuinen joka on kasvaut ainoana lapsena.

Joskus kun kuuntelin koulu- ja opiskelutovereiden kertomuksia ja tapahtumia omista perheistään, siis niiden joilla oli sisar tai veli tai jopa useampia, tunsin olevani syrjästä kaikesta ja jopa kateellinen.

Usein ainoaa lasta ihannoidaan, että hän saa kaiken mitä vain toivoa voi, mutta harvempi ajattelee, miten tyhjää ja yksipuolista ainoan lapsen elämä on.

Se on elämää vain vanhempien kanssa, ei mitään muuta. Tietty oli leikkikavereita ja koulukavereita, mutta ei ketään suht.koht. samanikäistä ihmistä kotona, ei ketään toista läheistä, paitsi vanhemmat.

Olen vielä nuori sinkku, ja tiedän että jonakin päivänä löydän miehen joka haluaa ja minä haluan sitoutua juuri toisiimme.

Mutta en sitoudu mieheen joka ei halua kahta lasta tähän maailmaan, silä olen mieluummin synnyttämättä sitä yhtäkään lasta, jos en saa synnyttää hänelle myös sisarta tai veljeä.

Vierailija
22/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuillakseni tein.

HUO - RA !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olisi ollut parempi tehdä lapsia silloin vanhoina hyvinä aikoina, kun syötiin pettuleipää, oli musta surma ja kaikkea muuta jännittävää! Yksi katovuosikin pyyhkäisi muutaman prosentin väestöstä, niin ettei liikakansoitusta tarvinnut pelätä!

Mutta tämä nykyaika - huh, miten kamala ja pelottava! Vanhuuskin tulee useammalle kuin koskaan ennen! Kun asiat olivat vielä mallillaan, taivaaseen pääsi puolet syntyneistä viattomina vauvoina! Nyt nuo mokomat rokotteet ja antibiootit tekevät meistä vanhoja ja raihnaisia, kun sinne haudan lepoon ei pääse ajoissa.

Vierailija
24/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, ettei koko maailman ihmiset olisi tulevaisuudessa esimerkiksi muslimeja, joka tarpeeksi suureksi osaksi maailmanväestöstä kasvaessaan vie muidenkin ihmisten oikeudet.

Haluan, että täällä olisi vielä ns. normaalejakin ihmisiä. Toivottavasti meidän tulevat sukupolvet haluavat pitää ihmisoikeuksista kiinni, jotta saamme maailmasta entistä paremman elää.

Huolestuttaa ihan oikeasti se, että tuollaiset alistususkonnot käskevät ihmisiä lisääntymään, ja niinhän siinä sitten käy. Ja sitten ne järkevät, maapalloa ja muita ihmisiä tosissaan ajattelevat eivät lisäänny.

Ja mitä tapahtuu, kun tulevaisuudessa väestönrakenne muuttuu sillä lailla? No ei meidän, luonnon eikä maailman kannalta yhtään mitään hyvää.

Tulipahan vaan mieleen. Mutta kyllä tästäkin joku loukkaantuu. :)

Vierailija
25/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WEFWE kirjoitti:

Montako päivää meni sulla lapsen valmistamisessa?

Viitisen minuuttia per lapsi.

Vierailija
26/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdf

Vierailija
27/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori aikuinen joka on kasvaut ainoana lapsena.

Joskus kun kuuntelin koulu- ja opiskelutovereiden kertomuksia ja tapahtumia omista perheistään, siis niiden joilla oli sisar tai veli tai jopa useampia, tunsin olevani syrjästä kaikesta ja jopa kateellinen.

Usein ainoaa lasta ihannoidaan, että hän saa kaiken mitä vain toivoa voi, mutta harvempi ajattelee, miten tyhjää ja yksipuolista ainoan lapsen elämä on.

Se on elämää vain vanhempien kanssa, ei mitään muuta. Tietty oli leikkikavereita ja koulukavereita, mutta ei ketään suht.koht. samanikäistä ihmistä kotona, ei ketään toista läheistä, paitsi vanhemmat.

Olen vielä nuori sinkku, ja tiedän että jonakin päivänä löydän miehen joka haluaa ja minä haluan sitoutua juuri toisiimme.

Mutta en sitoudu mieheen joka ei halua kahta lasta tähän maailmaan, silä olen mieluummin synnyttämättä sitä yhtäkään lasta, jos en saa synnyttää hänelle myös sisarta tai veljeä.

Sinulla taitaa olla niin hyvät geenit, että niitä pitää levittää. Tee nyt vähintään kolme!

Vierailija
28/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maaailmanloppu kolkuta ovella. Somessa jos yhdeksän kymmenestä on tietttyä mieltä niiin kyllä se kymmeneskin sitä on.

Vierailija
29/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole vellihousuja varten. Ihmiset selviytyvät ja sopeutuvat lähes mihin vaan.

Vierailija
30/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani saamme tykinruokaa sotaan.

Vierailija
31/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne eivät näe enää hyvinvointivaltiota eikä rauhaa tai terveyttä ja hyvinvointia. Jäljelle jää vain anarkistinen yhteiskunta ja ruoasta ja vedestä taistellaan vahvimpien selviytyjien kesken. Valtaosa nykypopulaatiosta, lapset mukaanlukien, kuolevat koronaan ja sen aiheuttamiin sisäelinvaurioihin.

Vierailija
32/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenne eivät näe enää hyvinvointivaltiota eikä rauhaa tai terveyttä ja hyvinvointia. Jäljelle jää vain anarkistinen yhteiskunta ja ruoasta ja vedestä taistellaan vahvimpien selviytyjien kesken. Valtaosa nykypopulaatiosta, lapset mukaanlukien, kuolevat koronaan ja sen aiheuttamiin sisäelinvaurioihin.

Koronaan???? Joka on useimmiten oireeton, ja johon tulee kohta rokote????

Vierailija
33/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen O elämän tsrnlitus

Vierailija
34/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Natsisaksa vaatii lisää ruotuväkeä. Siksi.

Vierailija
35/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin ihmettelen noita masujensa kanssa itseään kuvaavia naisia, en ymmärrä. Nyt jälkeen päin kun ajattelen niin olihan se ihanaa se pieni vastasyntynyt aika mutta sitten alkoi kaikki se työnmäärä kun lapsi alkoi kasvaa, pyörän tarakalla hoitoon kello 6.30 tai 5.30, ei kivaa ja sitten kun tuli koulussa kiusatuksi se rakas lapsi eikä opettajat voineet mitään niin se kamala riittämättömyyden tunne. Nyt lapsi aikuinen, halusi kaksi lasta, kauheasti työtä kun eskarilaisellakin jo oma vilma ja kotiläksyjä, lopun aikaa lapset tappelee ja mölyää molemmat suureen ääneen. Korvessa olisi hyvä asua sillä siellä ei äänet haittaisi ketään. Jos seksistä tykkää niin sterilisaation sain minäkin jo 30 vuotiaana.

Vierailija
36/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tee lapsia, mutta ymmärrän toisilla olevan tarve saada elämäänsä enemmän elämää.

Jokainen valitsee oman tiensä ja turha toisen on provosoitua toisten valinnoista.

Kukaan ei tiedä milloin maailmanloppu tulee, joten sen koittamiseen voi kestää vaikkapa tuhat vuotta.

Vierailija
37/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, että joku todella näkisi sen maailmanlopun.

Vierailija
38/38 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi kamalaa ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme