Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omalle pojalle rippilahjaksi?

Vierailija
21.05.2013 |

Mitä te annatte omille lapsillenne rippilahjaksi? Risti kaulaan tulee kummilta ja ite tahtosin antaa jotain säilyvää ja mieleistä mutta mitä? Poika harrastaa moottoriurheilua, mutta jotenkin sen aiheen hankinnat ei mun mielestä sovi rippilahjoiks...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin pojalle juuri jotain sellaista, mistä tämä itse tykkää. Tutun poika harrastaa softausta, tuttu antoi pojalleen mm. lahjakortin softausliikkeeseen :)

Vierailija
2/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jotein kristinuskoon liittyvää, kuten pieni patsas jossa kuolevaa mistä roikotetaan ristiin naulattanu. Kristittyjen rakkauden symboli. Sen ripustaa pojan sängyn päätyy seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika selkeää kun poika tulee samaan aikaan mopoikään eli ostettiin porukalla mopo ja korttikin pitää maksaa. Muuta lahjaa ei saa.

Jos pitäisi keksiä lahja, ostaisin kännykän, mp3-soittimen tms. Tai lahjakortin johonkin nettikauppaan joka myy DC:n tuotteita.

Joku kalliimpi hajuvesikin vois olla kiva, tossa iässä pojatkin alkaa kiinnostua olemuksestaan.

Vierailija
4/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mopo ja kortti just ostettu, hajuvesiä ja DC:n kamaa kaapit pullollaan ja lisääkin varmaan kelpuuttais mut mietin vaan oisko se kiva aikuisena muistaa saaneensa rippilahjaksi esim. farkut kun niitä ostetaan jokatapauksessa muutenkin.

Uskonnosta taas muistuttaa ihan tarpeeks risti jonka kummitädiltä saa.

Ehkä päädyn johonkin koruun...

ap

Vierailija
5/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ostaa matkan, mutta tyttö lähtee parin viikon reissuun heinäkuussa. Mitään ristiä en halua ostaa ja jos taas valikoin yksinäni jonkun korun, niin todennäköisesti tytär ei siitä tykkää. Lahjakortti omilta vanhemmilta on mun mielestä tökerö. En tosiaan tiedä mitä ostaisin ja se harmittaa.

Vierailija
6/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko säästötiliä? sinne autokortti rahaa?

Vierailija
7/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, rippilahjaksi rahaa ajokorttiin... Tuntuuko se lapselta lahjalta ollenkaan? Eikö se olisi sama kuin ostaisi synttärilahjaksi alusvaatteita, kun niitä on kuitenkin ostettava?

Vierailija
8/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kalvosinnapit?

Vierailija
9/10 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tukeva työkalupakki täynnä kunnollisia työkaluja. Niitä voi käyttää koko elämänsä ajan, eivätkä profiloidu liikaa vain moottoriurheiluun, vaikka niistä on hyöytyä siinäkin. Kunnolliset työkalut maksavat ihan muuta kuin markettikamat, mutta niinpä niistä onkin iloa pitkään. Mukaan sopii vaikka akkuporakone tms. kalliimpi hankinta, jos muuten tuntuu liian arkiselta. Tämä on ollut meillä hittilahja jokaiselle pojalle, vallankin kun joka ikinen kuitenkin tarvitsee työkaluja.

Vierailija
10/10 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omastamielestä ei tuntuisi/ei haluaisi ostaa moottoriurheiluun liittyvää, luultavasti sen aihepiirin asiat on niitä parhaita valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi