Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies julkisilla paikoilla: vilkuilee näkyvästi muita naisia, flirttailee, tarjoutuu naisten avuksi, tyttöystävä miehelle näkymätön..

Vierailija
14.07.2020 |

Mikä selittää sen että mies käyttäytyy vieraita ihmisiä kohtaan paremmin, kuin seurustelukumppaniaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex pari kertaakin pokas tällaisen autettavansa. Yksi oli klassinen "auto tienposkessa, avuton blondi seisoo sen vieressä" - keissi. Oi niitä aikoja. Kaikenlaisia sitä nuorena jaksoi katsella, kunnes onneksi älysin lähteä.

ex kanssa pokaili näitä autettavia ja sanoi "mä meen auttaa sitä, ja sä voit olla siitä mitä mieltä haluat h u o r 4 "

Vierailija
22/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä " autettavia" naisia heille niin paljon ilmaantui ...? Millaista apua naiset tarvitsivat miehiltänne...? Tuijottelua uskon tapahtuvan, mutta mielestäni oven auki piteleminen ei ole mitään auttamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies sellainen on, joka ei omaa naistaan auta?

Vierailija
24/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä miehen olla kohtelias, mutta raja menee jossakin.  

Se menee siinä, että äijä selkeesti samalla tekee itseään tykö.

Ja sen kyllä huomaa.  Ihan turhaa olla muka niin kuin ei huomaisi.

Lähtöpassit tuollaiselle miehelle.  Yksinäinen mies tehkööt sitten mitä tykkää.  Parisuhteessa se oma nainen on huomion keskipiste ja muille ollaan sitten vain normaalin kohteliaita.  Jos tämä ei miehelle passaa, niin hän ei ole sopiva olemaan kenenkään miesystävä tai aviomies.  Hän liikkukoon ns. vapaalla jalalla koko elämänsä.  Älköön yksikään nainen ryhtykö hänelle "vellinkeittäjäksi."  Siitä ei saa kuin pahan mielen.

Vierailija
25/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon rotta mies

Vierailija
26/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä miehen olla kohtelias, mutta raja menee jossakin.  

Se menee siinä, että äijä selkeesti samalla tekee itseään tykö.

Ja sen kyllä huomaa.  Ihan turhaa olla muka niin kuin ei huomaisi.

Lähtöpassit tuollaiselle miehelle.  Yksinäinen mies tehkööt sitten mitä tykkää.  Parisuhteessa se oma nainen on huomion keskipiste ja muille ollaan sitten vain normaalin kohteliaita.  Jos tämä ei miehelle passaa, niin hän ei ole sopiva olemaan kenenkään miesystävä tai aviomies.  Hän liikkukoon ns. vapaalla jalalla koko elämänsä.  Älköön yksikään nainen ryhtykö hänelle "vellinkeittäjäksi."  Siitä ei saa kuin pahan mielen.

Ei vaan mene järkeen mikä saa ihmisen käyttäytymään niin

Vierailija
27/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se nainen, jota tuollaiset häntäheikit tulevat auttamaan. En koskaan lähde mukaan siihen, katseella osoitan myötätuntoa miehen naiselle ja kieltäydyn avusta kohteliaasti. Naisten tulee tukea toisiaan, ei kilpailla toisiaan vastaan.

Vierailija
28/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.....

Vierailija
29/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se nainen, jota tuollaiset häntäheikit tulevat auttamaan. En koskaan lähde mukaan siihen, katseella osoitan myötätuntoa miehen naiselle ja kieltäydyn avusta kohteliaasti. Naisten tulee tukea toisiaan, ei kilpailla toisiaan vastaan.

Olen kohdannut kerran kaltaisesi naisen. Hänelle kiitos mitä silloin sanoi minulle. Jätin sen sian, tosin vuosia myöhemmin. Tämän naisen sanat ei unohtuneet missään vaiheessa.

Vierailija
30/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut kerran kaltaisesi naisen. Hänelle kiitos mitä silloin sanoi minulle. Jätin sen sian, tosin vuosia myöhemmin. Tämän naisen sanat ei unohtuneet missään vaiheessa.

<3

Vierailija
31/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen miestäni persoonallisuus häiriöiseksi. Hämmentävää kun hän kovaan ääneen onnittelee kaupankassaa äitienpäivänä. Ei edes tiedä, onko kyseessä äiti-ihminen 😂Suuttuu, kun kysyn, miksi ei lastensa äitiä tai omaa äitiään onnittele.

Vierailija
32/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieheni esittää herrasmiestä kodin ulkopuolella. Juu, ja jää auttamaan kaikkia naisia....

Vierailija
33/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen miestäni persoonallisuus häiriöiseksi. Hämmentävää kun hän kovaan ääneen onnittelee kaupankassaa äitienpäivänä. Ei edes tiedä, onko kyseessä äiti-ihminen 😂Suuttuu, kun kysyn, miksi ei lastensa äitiä tai omaa äitiään onnittele.

Persoonallisuushäiriöinen toimisi juuri noin

Vierailija
34/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen toimisi juuri noin

Niin minäkin luulen. Hyvä, että tällä palstalla puhutaan omituisuuksista. Opitaan varomaan ja laittamaan rajoja toiminnalle.

Vierailija
35/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on haku päällä 😂😋

Vierailija
36/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dg: Narsisti

Vierailija
37/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, ihan kuin mun mies, jonka tapasin Tinderissä. Erosin mokomasta p:skasta. Nyt varmaan etsimässä naista seuraavaa.

Vierailija
38/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih , kuin eksäni . onnea, liekö sama.

Vierailija
39/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku se haluais eron siitä tyttöystävästä, mutta se ei suostu lähtemään. Kohtelee paskasti ja oottaa, että tuo tajuais jo lähteä. Mutta kun ei tajua. 

Vierailija
40/44 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku se haluais eron siitä tyttöystävästä, mutta se ei suostu lähtemään. Kohtelee paskasti ja oottaa, että tuo tajuais jo lähteä. Mutta kun ei tajua. 

miehen logic.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi