Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(*( SYYSäitien Keksiviikko )*)

12.07.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjuus kun Tuttiksen loma perheen kanssa meni mönkään! Nyt mekastaa Rosa..

Vierailija
22/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen yhtälö on Sea-life ja peräkkäin istuttavat kaksostenrattaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia, kovasti onnea! VAU!

Minä jo kotiuduin iltalomilta. Miten niin olen vanha ... En jaksa pidempään ja kaksi siideriä saa aikaan jo järkyttävän närästyksen ja kaipuun kotiin piimälasillisen ääreen. Säälittävää ...

Kukkuulle vaan kovasti edelleen jaksamista. Kanssasi jännätään edelleen täällä!

Hipsu, kiitos muistutuksesta :) Minunkin täytyy hankkia merkkauskynä. Sniffff. Ei ollut moinen edes mielessä - defenssi-mekanismiko? (Snif edelleen, minun pikkuinen EI voi aloittaa vielä päiväkotia...)

Jotakin muutakin oli mutta unohdin. Ai niin, VOI EI Tuttis! Uskon että harmittaa :(

Kaikille vointeja!

Alli

Vierailija
24/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juu - ei kokemusta tuplarattaista sealifessa, että pelkkää mutu-tuntumaa tarjoan.

Uskoisin, että toimii, mutta ehkä silti suosittelisin pienempää kantoliinaan ja isompi rattaisiin tai " itse" kulkemaan. Sealife kylllä periaatteessa toimii ihan ok rattaiden kanssakin. On vaan pimeähkö paikka ja porukkaa saattaa olla joissain paikoissa paljon.

Vierailija
25/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humahdan pinoon ai-van ulkona kaikesta. Pinot lukematta, muutama tunti sitten tulimme. Heti ensin, juoksujalkaa kipaisen Lempon hyminäpiiriin mukaan *rauhoittuu ja ottaa lootuaennon* :) ---Hmmmmmm--ammmm---mmm---supistuksia Kukulukselle---ammm---vauva jo huomiselle---hmmmm---

Kylläpä tuo rentoutti itseänikin (jalat autossa istumisesta väsyneenä). Ärsytykseen auttoi tosin jo kaksi yötä perheen (tämän vain meidän oman ♥ viisihenkisen) kanssa. Ensin Orivedellä ja sitten Kemissä hotellissa (henkilökuntaedulla ja kylpyammeellisessa sviitissä :)).

Matkassa oli oikein paljon hyvää: näin vihdoin siskonpoikani (ihana, söpö 4kk nuori komistus) ja siskoni (oli oikein mukava nähdä), lapset olivat ennen meidän tuloamme jo oppineet uimaan..ja..taas karttui kirja " miten en ainakaan omia lapsiani kohtele" . Ja kuinka mukavaa olikaan tänään palata kotiin :))

Huomenna lisää...Pitää lukea muutama pino :D

Saamussss

Vierailija
26/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan viileä ilta JEEEE!!

Meillä on Hilma ollut tänään erityisen uhmakas,oikeen naurattaa sen touhut.Äitin pieni :)

Kiljuu välillä niin et tärykalvot puhkeaa.Sit pyytää :" Äiti,sysiin,halataan"

Viikonloppuna oltiin sukujuhlissa,ja kyllä tän autossa istumiset on tässä.Jalat oli ihan turpeat ja kauhea jomotus joka paikassa.Huh Huh...

Hilmalla on mennyt nyt n.viisi päivää loistavasti ilman vaippoja,siis ilman vahinkoja.Yövaipasta ei varmaan vähään aikaa luovuta.Mä luulen et öisin on kohta hommaa muutenkin kun vauva tulee :)

Meillä on edelleen järkyttävä vaunuongelma.

Käykää lukee tarvikepuolelta ja auttakee :)

Perjantain vantaalle ihmettelee kauppoihin et mitkä sitä hommais..

Mitä muilla syysäiteillä on menopeleinä?

Tuplat,perääkkäinistuttavat,liina YMS?????

Eilen oli neuvola kaikki jeees.Vauva asemissa mutta ei ihan asemissa.

Odotellaan vielä.

Paikat kiinni,saa uida!!

Samariinille mukavaa kotiinpaluuta,eiks se ole aina paras osio :)

Kukkuulle suppareita!!!!!!¤%%/&)()=&%##" #¤%/)=?

Onnea Leanna :))))

Öttis nautttikaa saarilomasta.Hyvä kun on lapsenvahteja mukana,otahan rennosti!!

Ja kaikille reissulaisille Hyvää Reissua,ajalkaahan varoen!!!

Nyt frendejä kattoo dvdltä.

Luonto valmistelee kun uni ei ennen yhtä tule.

Aamulla nukutaan onneksi kymppii,yhteentoist Hilmukan kans (toistaiseksi :)

Hyvikset

Ramika rv34+4 (nyt tiedän tarkat päivät kun eilen oli neuvola :O)