Keksin karseimman mahdollisen lapsen nimen!
Kommentit (26)
Ei mun mielestäni mitään nimeä voi noin "tuomita". Jännästi se sitten muuttuu ihan normaaliksi kun sitä nimeä käyttää. Yksi mielestäni huvittavista nimistä on Mies. Kerran junassa ( tästä on vuosia aikaa) nuori äiti ihmetteli, että mihin se Mies nyt ehti kontata... Ja sieltähän Mies löytyi junan käytävältä, touhukkaana! :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:43"]
Ei mun mielestäni mitään nimeä voi noin "tuomita". Jännästi se sitten muuttuu ihan normaaliksi kun sitä nimeä käyttää. Yksi mielestäni huvittavista nimistä on Mies. Kerran junassa ( tästä on vuosia aikaa) nuori äiti ihmetteli, että mihin se Mies nyt ehti kontata... Ja sieltähän Mies löytyi junan käytävältä, touhukkaana! :)
[/quote]
Voihan se olla vaan lempinimi, munkin kaveri kutsuu poikiaan välillä miehiksi, tyyliin hei mies tuu tänne :) Aika hauska kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:43"]
[/quote]
Voihan se olla vaan lempinimi, munkin kaveri kutsuu poikiaan välillä miehiksi, tyyliin hei mies tuu tänne :) Aika hauska kuitenkin.
[/quote]
Niin, totta! Voihan se olla tietty lempinimikin. Eipä käynyt mielessäkään. No mutta minustakin se oli hauska :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:15"]
Urpo Yrjä olisi aika kauhea.. :O
[/quote]
Urpo Yrjänä olis vielä parempi
Palle (ruotsalainen nimi)