Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies joutui seisomaan lennon ajan Bangkokista Helsinkiin

Vierailija
21.05.2013 |

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013052117044077_ma.shtml

Miksiköhän ne ei laittanut sitä läskiä seisomaan?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen joutunut istumaan hyvin paksun miehen vieressä lyhyehkön lentomatkan. Mahduin sentään istumaan. Sen verran paksu mies vyöryi istuimeni puolelle että en pystynyt laskemaan tarjotinta alas ruokailun aikana. Vaan vielä vaikeampaa se sille paksulle miehelle oli. Minä sentään pystyin pitämään ruokia sylissäni, mutta sillä miehellä sekään ei onnistunut vaan mahansa päällä joutui taiteilemaan ruokiensa kanssa.

Vierailija
22/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 08:13"]

Lentokoneessa monet eivät suostu istumaan vieraiden lasten vieressä. Se on ärsyttävää, kun joku kiehnää viereesä kokoajan ja siinä voi saada limsat syliinsä. Koneessa voi olla monenlaisia inhottavuuksia viereisessä penkissä.

[/quote]

Ei tuo ole mikään ongelma. Sen kun kuiskaa lähtiessä lapselle "Minä syön pieniä lapsia" ja se jäykistää heidät koko lennon ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 07:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 22:58"]

Helppo ja järkevä konsti olisi ollut pyytää jotain pientä tai lasta istumaan siihen vajaamittaiselle paikalle. Minä olen muutaman kerran suostunut vaihtamaan paikkaa että esim. perheenjäsenet pääsisivät istumaan lähekkäin. Mutta ilmeisesti kaikki pitivät kynsin hampain kiinni paikoistaan KOSKA SE ON MUN PAIKKA.

[/quote]

Enpä usko, että lapsellakaan olisi ollut siinä kamalan mukavat oltavat, jos tuo ihrakasa vei puolet siitä toisesta paikasta. Kyllä lapsillakin on oikeus matkustaa mukavasti eikä niin, että heitä tunketaan kaikkiin sopiviin rakosiin, joita vaan sattuu matkustamosta löytymään.

[/quote]

Nimenomaan. Ja sitä paitsi lapsenkin lippu MAKSAA vaikka penkkiin jääkin tyhjää tilaa.

Eli kun minä matkustan 3 v:n kanssa, maksan 2 lippua vaikka täytämme vain 1 1/2 penkkiä. Kuulusi siis tässäkin tapauksessa lihavan ihmisen maksaa siitä toisestakin penkistä.

[/quote]

Kyllähän te sen paikan tarvitsette, koska et aivan varmasti halua etkä edes pysty pitämään kolmivuotiasta sylissäsi koko matkan.

Vierailija
24/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetaan maksamaan palkkaakin ÄO:n mukaan niin sekin menee reilusti.

Vierailija
25/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 07:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 22:58"]

Helppo ja järkevä konsti olisi ollut pyytää jotain pientä tai lasta istumaan siihen vajaamittaiselle paikalle. Minä olen muutaman kerran suostunut vaihtamaan paikkaa että esim. perheenjäsenet pääsisivät istumaan lähekkäin. Mutta ilmeisesti kaikki pitivät kynsin hampain kiinni paikoistaan KOSKA SE ON MUN PAIKKA.

[/quote]

Enpä usko, että lapsellakaan olisi ollut siinä kamalan mukavat oltavat, jos tuo ihrakasa vei puolet siitä toisesta paikasta. Kyllä lapsillakin on oikeus matkustaa mukavasti eikä niin, että heitä tunketaan kaikkiin sopiviin rakosiin, joita vaan sattuu matkustamosta löytymään.

[/quote]

Nimenomaan. Ja sitä paitsi lapsenkin lippu MAKSAA vaikka penkkiin jääkin tyhjää tilaa.

Eli kun minä matkustan 3 v:n kanssa, maksan 2 lippua vaikka täytämme vain 1 1/2 penkkiä. Kuulusi siis tässäkin tapauksessa lihavan ihmisen maksaa siitä toisestakin penkistä.

[/quote]

Kyllähän te sen paikan tarvitsette, koska et aivan varmasti halua etkä edes pysty pitämään kolmivuotiasta sylissäsi koko matkan.

[/quote]

Samalla tavalla kuin se läskikin tarvitsee sen toisen paikan, koska ei selvästikaan halua tai edes pysty pitämään niitä läskejä omalla puolellaan koko matkaa.

Vierailija
26/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin nauranut näin hillittömästi kuin lukiessani tätä ketjua. Pahimman naurukohtauksen aiheutti "sen kun kuiskaa lähtiessä lapselle "Minä syön pieniä lapsia" ja se jäykistää heidät koko lennon ajaksi.":XD

Mutta hyvää nauru teki ja tuli tarpeeseen. Kiitos.

Vierailija
27/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat pistäneet sen läskin seisomaan niin ois ehkä ne läskit lähtenyt pois... Tuollaiset ihraperseet saisivat kyllä maksaa kahdesta paikasta.. 

Vierailija
28/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 Lastiruuma itsellekin tuli mieleen, jos ei muuta paikkaa ja jos seisominen ei kelpaa. :D

Vierailija
29/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän lähtötilanteessa tulee selväksi kuinka paljon matkustajia tulee ja mikä tilanne on yleensäkin. Olishan tämä seisomaan suostunut voinut myös tulla seuraavalla lennolla.

Mäkin lähtisin siitä tilanteesta, että tää on itse lähdössä ensin kiltisti likistänyt itsensä sitä suurikokoista (voi muuten olla bodarikin. vrt Tape Valkonen!) vasten ja sitten nousun jälkeen tajunnut, että tästähän vielä leivotaan rahnat takasin. Huomionhakuinen reppana.

Vierailija
30/73 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan kahden penkin kannalla, jos et kerta mahdu yhteen. mutta jos varaat kotoa matkan, kuten varmaan 90% matkstajista tekee niin milläs se kone kertoo matkayhtiölle totuuden jos varaat vaan yhden paikan. vai pitäisi koneessa olla muutama penkki ylipainoisille kuten on pitkille ihmisille. sen paikan varaaminen maksaisi tyyliin 200€ meno-paluu. ja jos ylipainoinen ei varaa sitä niin turha valittaa kentällä kun et pääse lennolle. 

Vierailija
31/73 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pösilö, että meidän perhe olisi tarjoutunut istumaan tuon miehen vieressä. Meillä on kaksi pientä lasta aina omilla paikoilla, niin varmaan olisi saatu sullouduttua siihen, kun oikeasti nuo lapset mahtuu yhdellekin tuolille. Mun olisi tullut niin sääli kumpaakin osapuolta, että olisin yrittänyt pelastaa tilanteen.

Vierailija
32/73 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lihava mies vei vain toisen vieruskaverinsa paikan? Eikö toisella puolella olevan paikkaa myös? Miksei voinut istua niin, että kummastakin vieruspaikasta meni pieni osa, eikä tuolleen kummallisesti, että toiselta puolelta vaan meni puolet. Olishan tuota nyt voinut viilailla siellä koneessa, että missä istuu ja miten!

Vierailija
33/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:55"]

28, Niin miten isosta miehestä sitten lie kyse, joka on joutunut seisomaan lentokoneessa.

[/quote]

Ei ole kovinkaan iso (sanoisin jopa pienehkö), jos on se, jonka uskon olevan.

[/quote]No eikö se pieni seisova mies olisi sitten mahtunut vaikka hattuhyllylle? :D

[/quote]Tai lastiruumassa. Onkos noi hattuhylly- ja lastiruumapaikat saman hintaisia, vai jopa kalliimpia, kuin tavalliset paikat. Jospa lentoyhtiö pyytääkin lisämaksun extremestä =)

Vierailija
34/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, että oliko muka business- tai ykkösluokkakin täynnä, ettei jompaa kumpaa siirretty sinne istumaan.

Vierailija
35/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isokoisen olisi kaiken järjen mukaan kuulunut maksaa kahdesta paikasta.

Vierailija
36/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen miksi se plösö ei seissyt edes puolta siitä kuudesta tunnista.

Vierailija
37/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lihavahan ei ole edes ihminen, teidän nimittelyistä päätellen? Tää tyyppi on varmaan itse "uhrautunut" korvauksien toivossa. Siksi tämä lehtijuttukin.

Vierailija
38/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:35"]

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013052117044077_ma.shtml

Miksiköhän ne ei laittanut sitä läskiä seisomaan?

[/quote]

Olisi varmaan tukkinut kulkuväylät?

Vierailija
39/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä laihuusrajoitteista siirretty etupenkille. Siinä on tilaa valua eteenpäin.

Vierailija
40/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiusallinen tilanne sille ylipainoiselle. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme