' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' IIIIII HEINÄturilaiden KESKIVIIKKO IIIIII' ' ' ' ' ' ' ' ' '
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7763511&p=&mpage=1&tmode=…
Keskiviikkoon ja kohta tapahtuu:) Vuorokausi ja nyytti maailmassa! Voin kyllä hyvin kuvitelloa teidän yliaikaisten odotustuskan, kun kävin saman esikoiselta läpi. Se on oikeasti todella raivostuttavaa ja kun sitä, ainakin minä olin, esikoista odottaessani muutenkin niin kärsimätön odottamaan, milloin vauva tulee niin tuntui, kuin olisi joku rangaistus kohdannut, kun vauva aina vaan köllötteli masussa.
Minä sain kakkosta odottaessani tuohon kiisseli-ilmiöön neuvolasta sellaista paperia, joka värjäytyy vihreäksi, jos kyseessä lapsivesi. Minulla ei ollut ja sitten kun vedet meni, ei epäselvyyttä ollut, kun sitä tuli varmaan ämpärillinen kerralla. Mutta pyytäkää tuota nauhaa, kyllä ne sitä antaa niin tarvitse hermoilla. Itse sain kotiin noita pissatikkujakin, koska esikoiselta oli valkuaista virtsassa ja toksemiaoirieta, joiden vuoksi piti kotonakin tikutella.
Kesähelinä, miten naikkarille pääsee vasta aamulla sektioon? Minä joudun menemään jo tänään illalla valmiiksi. Olisin halunnut mennä aamulla, mutta haluavat tehdä jotain tutkimuksia ennakkoon. MItes teillä?
Nyt lähden (yrittämään) unta ja huomenna käväisen vielä lukemassa viimeiset kuulumisenne ennen kuin lähden sairaalaan. (Siellä varmaan vierähtää ensi viikon alkupuolelle, ennen kuin kotiudun).
Carelia ja Tiitiäinen vielä 1 vrk samassa paketissa:)
Onnea tosiaan kaikille vauvansa saaneille ja olipa yhdet kaksosetkin joukossa, täytyy käydä lueskelemassa teidän kertomukset, kun oma urakka on vielä edessä päin.
Mietin tuossa että kumpikohan on " helpompaa" , että tietää tarkan synnytysajankohdan etukäteen vai ettei? Mä luulen, että itse olisin aivan täpinöissäni, jos tietäisin, että huomenaamulla täytyy mennä. Tuskin nukkuisin yhtään, joten mielenrauhaa vaan teille, jotka tiedätte ajankohdan.
Siellä vielä yksi kesäkerttukin oli liittynyt meidän joukkoon, mutta sinulla ei tainnut enää montaa päivää olla jäljellä kun käynnistelevät.
Itselläni ei edelleenkään mitään tuntemuksia pian alkavan synnytyksen suuntaan ole, vaikka tänäänkin varasin kampaajalle ajan ja pyysin varmuuden vuoksi samalle päivälle, kun onneksi oli tilaa. Tukka hyvin, niin voi iloisena mennä synnärille:)
Neuvolakin oli tänään ja siellä oli kaikki ok. Minulla on myös paineet matalalla, olleet aina, eikä siitä mitään haittaa ole ollut, joskus hiukka huimausta, mutta sen kun itse tietää, niin osaa varautua.
Jestas, nythän tulikin vähän timakampi supistus, saas nähdä saako jatkoa...kääks, en mä yötä vasten halua sinne mennä, joten painunpa pehkuihin ja palataan aamulla asiaan!
Meriaani rv 39+3