Tässä tiivistyy Saara Aallon ärsyttävyys
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288566973820.html
"pakottaa naapurin lapset tekemään kanssaan musiikkiesityksiä, teatteria ja Abba-show'ta."
"Suuret levy-yhtiöt ovat lähestyneet Aaltoa useaan otteeseen, mutta muusikko ei taivu kompromisseihin."
"Olen kirjoittanut Suville kerran biisin, mutta siitä tuli niin hyvä, että halusinkin sen omalle levylleni, Saara Aalto nauraa."
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "manageri" on creepy. Aina jossain eturivissä tai valokuvan kulmassa stalkkaamassa. Taas tuoreessa instassa "yllättäen" ihmeellisen näköisenä heti lavan reunalla.
Jaa niinpä onkin. Miten Saaran reisistä on tullut noin valtavat?
VALTAVAT REIDET???? Missä? Voisin vaikka suorittaa rikoksen, että omani olisivat noin "valtavat"... Jotain rajaa :D
Miten Saara voi tyriä kaiken näin? Hän on valinnut tiensä itse. Siitä on turha suomalaisia syyttää. Olisi nyt vaan tehnyt ne sopimukset ja kuunnellut ammattilaisia.
Ketjun uudelleen esiinkaivamisesta: Ei näytä riittään Saaran haukkujille yksi ketju. Ei ole ennenkään riittänyt. Ehkä Sanoma-konsernikin haluaa vahvemmin todistaa tätä haukkumista, onhan se jo vuoden sitä hyysännyt, eikä Saaraa ole vieläkään saatu muuttamaan takisin Oulunsaloon hiljaisesti häpeämään?
Nyt Saara laulaa niitä toisten biisejä. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret levy-yhtiöt aina lähestyvät Saaraa.
Mutta edes yhtä hittisinkkua ei kuulu eikä näy. Edes mitä tahansa sinkkua.
Neljä vuotta sitten on kertonut, että itse on ne hylännyt. Ku minnuu ei ymmärretty Suomessa, mie meen Kiinaan. Oikeastaan aika hauska.
:-D
Merikö se siellä? Enkun tasosta päätellen kyllä.