Haluan pois nykyisestä työpaikasta, mutta en vaan löydä uutta.
Ei siis paikkaa jota hakea. Kamalia vaatimuksia. En vaan voi/viitsi niitä hakea koska en täytä vaatimuksia. Tai sitten jos jokin paikka löytyy, niin palkka 1800 euroa. Sillä emme elä. Hyvä kun selvitään nykyisellä palkallani 2600 euroa.
Pakko kait vaan kitkutella nykyisessä paikassa. Nyt olen kolmen viikon saikulla loppuunpalamisen takia.
Tää elämä on niiiiin syvältä...
Kommentit (3)
Samassa veneessä kuule ollaan...
Yksi huomio kuitenkin: Niitä ilmoitusten vaatimuksia ei kannata ottaa ihan tosissaan! Työnantajat testaa siinä samalla hakijoiden itseluottamusta. Niissähän haetaan sellaisia super-ihmisiä, että ei niitä oikeasti ole olemassa - tai jos onkin niin tekevät kyllä jotain vähän vaativampaa korkeammalla palkalla. Eli jos laissa vaaditut pätevyysvaatimukset vain täyttyvät ja työ kuulostaa mielekkäältä niin ei kun rohkeasti hakemusta sisään!
Sama ongelma täällä. Mulla lisäksi alkanut selvästi tulla ikä vastaan... It-alalla nelikymppinen ja vielä nainen on ikäloppu, jota kukaan ei halua. Olen hakenut viimeiset 3 vuotta työtä, en ole päässyt edes haastatteluun kertaakaan. Minulla onneksi on duuni nytkin mutta kyllästyttää, olen ollut täällä jo 13 vuotta enkä tykkää yhtään tiimistä ja paikasta. Kai täytyy asennoitua niin että eläkkeelle asti täällä käkitään.
Sama! Mulle tosin kelpaisi vaikka 1 800 euroa kuussa, jos pääsisin nykyisestä pois.