Onko 31-tuumaiset farkut aivan järkyn isot naiselle?
Kommentit (16)
... riippuu naisesta.. =0)))
Mulle ne olis pienet.
No ei ainakaan minulle.. Olin teini-iässä kokoa 28, nyt menee ehkä tuumakoko 30 (mallista ja ostopaikasta riippuen) ja olen 164 cm. Tosin olen huomannut, että omien teinivuosien jälkeen tuumakoko on muuttunut niin, että sama malli tuumakoossa onkin numeron/pari isompi kuin pari vuotta sitten.
Minulle se olisi iso. Olen 170cm/65kg
käytän yleensä 29/34 kokoisia farkkuja. Käytän siis sellasia suht napakoita.
Just sopivat boyfriend- tai räppihousut.
Minulle ne eivät ole isot, olen 177cm pituinen. Käytin tuota kokoa painaessani noin 75kg, eli olin ihan normaalipainoinen enkä mitenkään lihavan näköinen. Nyt painan 65kg ja käytän kokoa 29.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:52"]
Minulle se olisi iso. Olen 170cm/65kg
käytän yleensä 29/34 kokoisia farkkuja. Käytän siis sellasia suht napakoita.
[/quote]
Olen samoissa mitoissa ja lanteilta ihan erikokoinen. 32 tuumaa on kokoni.
Ei sitä noin oikein voi arvioida. Esimerkki: olen 162cm pitkä ja käytän yleensä 27/28 tuumaisia farkkuja. Usein on niin, että löysän mallisista housuista mahtuu 27 ja tiukoista 28 tai jopa 29. Jotkut farkut taas ovat niin joustavia, että mahtuis varmaan 25 tuumainen (jota ei sitten ole kun muut yleisimmän koon omaavat ovat ostaneet ne pois). Lisäksi korkeavyötäröisistä tuntuu usein mahtuvan se pienempi koko.Eli koko vaihtelee mallista ja valmistajasta riippuen monta kokoa.
Joo riippuu naisesta. :)
Nuo tuumakoot kertoo kyllä yllättävän vähän farkkujen koosta, vaikka vois kuvitella, että tuuma on tuuma. Olen mitoiltani jotain 163/61, leveälanteinen ja kapeavyötäröinen, ja (sopivia) farkkuja on 27-tuumaisista 29-tuumaisiin. Jostain mallista 27 ei nouse reisiä ylemmäs ja jostain toisista 29 pyörii päällä.
On järkyn isot. Samoin kuin 39 kengät on kaameen isot naiselle. Jalkoja pitäis sellaisten mammuttien kiinteyttää.
Harmi vaan, että lantion luut eivät kiinteytyksestä mihinkään pienene. Itselläni tämä tilanne :)
Ja todella timmissä kunnossa olevalla urheilijalla on helposti farkkujen tuumakoko 31, nimittäin lihaksikkaat pakarat ja reidet vaativat tilaa. Sisareni kuulu tähän joukkoon. Huvittavaa on, että olemme farkkukoon perusteella "samaa kaliiperia", vaikka kroppa on muuten hyvin erilainen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:49"]
On järkyn isot. Samoin kuin 39 kengät on kaameen isot naiselle. Jalkoja pitäis sellaisten mammuttien kiinteyttää.
[/quote]
No tavallaan, mutta mulla ei ole varaa sanoa enää ( olin paksu jo valmiiksi ja nyt niin raskaana, ja ihan vesilinnulla heitän noita kokoja :-). Itselleni meni 27/34 vielä muutama vuosi sitten, sitten paino alkoi kertyä kummasti muualle, kuin peppuun tai sen lisäksi siis mitä ahteriin meni aiemmin tuli myös muualle. Teininä tosin käytin 26/34 farkkuja, mutta ehkä joillakin naisilla se kroppa ( kuten minulla) muuttuu alapainotteisammaksi vuosien mittaan, vai missä se vika lie? Oma äitini kiskoi 8kk:lla vielä koon 36 housut jalkaansa, mutta mutta itse käytän nyt kokoa 42, vaikken olen vieläkään ylipainoinen. ja 31 tuumaisiin olen mahtunut ennen raskautta viimeksi.
oi mä olisin niin tyytyväinen, jos koko 31 edes mahtuis päälle, eli ei ole isot!
itse olen 31-32 enkä mitenkään erityisen isokokoinen. Aktiivi pallourheilijan reisillä ei millään mene pienemmät päälle. Ois kyllä kiva jos kaupoissa olis yli 30 tuumaisia farkkuja ja tuumat sais standartoida!
Ei ne mulle ainakaan ole järkyn isot vaan ihan sopivat muuten, mutta vyötäröä täytyy aina kursia. Olen 171 cm.