Saksan poliisi epäilee valtaisaa rikosvyyhteä: Jopa kymmenet tuhannet verkkosaalistajat saattaneet sekaantua lasten hyväksikäyttöön
https://yle.fi/uutiset/3-11446310
Poliisi paljasti tiiviin pedofiiliringin viime vuonna. Nuorin uhri on kolmen kuukauden ikäinen vauva.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Nykyihminen taitaa olla poikkeuksellisen sairas elukka. Tämän takia sodat ovat 100% hyvä asia.
Luuletko että lapsiinsekaantuminen on nykyajan keksintö?
Vierailija kirjoitti:
kulttuurierot pitää hyväksyä!!!
Mä kyllä arvelen että tää on enemmän kantaGuntherien verkostoa. Järjestäytyneempää, massiivisempaa. Elintasoloinen ei hirveästi omista "kiinteistöjä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihminen taitaa olla poikkeuksellisen sairas elukka. Tämän takia sodat ovat 100% hyvä asia.
Luuletko että lapsiinsekaantuminen on nykyajan keksintö?
En tunne ketään joka tuollaista harjoittaa, eikä minun tuttavanikaan ole koskaan tunteneet. Ihminen jonka mielestä sellainen toiminta on ihan ok, jos siitä ei jää kiinni pitää yksinkertaisesti poistaa elävine kirjoista välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kulttuurierot pitää hyväksyä!!!
Mä kyllä arvelen että tää on enemmän kantaGuntherien verkostoa. Järjestäytyneempää, massiivisempaa. Elintasoloinen ei hirveästi omista "kiinteistöjä".
Saksan kielikin kuulostaa kuin kieltä itseään raiskattaisiin.