Olen ex-pastajankkaaja. Kysy jotain!
Entinen pastajankkaaja täällä, kysy jotain
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö, joka kehotti korvaamaan pastan, perunan ja riisin paistetulla kaalilla?
En ole koskaan kuullutkaan moisesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä jankkasit?
Erään julkisuudenhenkilön puolisosta. Aikaa siitä on jo pari vuotta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaiseksi pasta muuttuu jankkaamalla? Sattuuko siihen?
Ei vee, nyt vasta huomasin
Ap
Mikä on sellainen aihe, josta jankkaaminen kuulostaisi tylsältä?
Yksi tai kaksi esimerkkiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sellainen aihe, josta jankkaaminen kuulostaisi tylsältä?
Yksi tai kaksi esimerkkiä riittää.
Jankkaaminen itsessään on aika tylsää, mutta muiden parisuhteista/ulkonäöstä jankkaaminen on kaikkein tylsintä. Ikävä kyllä tähän olen itsekin sortunut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankkasit?
Ei ollut mitään älyllistä tekemistä siihen aikaan. Olin myös melko nuori silloin
Ap
Oliko sulla jokin mt-ongelma?
ja en kysy pahalla, omasta perheestänikin löytyy sellaista ja olen nähnyt miten tyhmästi silloin toimii.
Vierailija kirjoitti:
ja en kysy pahalla, omasta perheestänikin löytyy sellaista ja olen nähnyt miten tyhmästi silloin toimii.
Ei, olin vain 16 ja tyhmä. Onneksi tajusin lopettaa koko homman, ennen kuin se lähti käsistä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja en kysy pahalla, omasta perheestänikin löytyy sellaista ja olen nähnyt miten tyhmästi silloin toimii.Ei, olin vain 16 ja tyhmä. Onneksi tajusin lopettaa koko homman, ennen kuin se lähti käsistä
Ap
Okei, mulle tuli nyt ihan huono omatunto. Nuorena on ok hölmöillä vähän, varsinkin, kun osaa myöntää noin hölmöilynsä, kuin sä teit. Kaikkea hyvää jatkoon elämässäsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja en kysy pahalla, omasta perheestänikin löytyy sellaista ja olen nähnyt miten tyhmästi silloin toimii.Ei, olin vain 16 ja tyhmä. Onneksi tajusin lopettaa koko homman, ennen kuin se lähti käsistä
Ap
Okei, mulle tuli nyt ihan huono omatunto. Nuorena on ok hölmöillä vähän, varsinkin, kun osaa myöntää noin hölmöilynsä, kuin sä teit. Kaikkea hyvää jatkoon elämässäsi :)
Ja siis hölmöilu on ok silloin, jos on korjattavissa. Kaikki hölmöily ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli sun motiivi?
Halusin vain olla tunnettu palstajankkaaja. Todella tyhmä motiivi, koko touhu oli täysin turhaa ja naurettavaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se mitään. Onneksi olen henkisesti kasvanut niistä ajoista enkä enää moiseen sortuisi. Kiitos samoin!
Ap
Ai sekö, joka kehotti korvaamaan pastan, perunan ja riisin paistetulla kaalilla?