Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärilahjaksi esiteinille n. 200 euron känny. Mitä suosittelisitte?

Vierailija
20.05.2013 |

En tajua noista, siinä pitää olla monta gigaa muistia, hyvä video, kamera ja musiikin kuuntelun pitää olla miellyttävä kokemus.. Joo ja kestäväkin pitäisi olla, pitäisi kestää myös satunnaiset kolhut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no tolla tarkoitin sitä että on jo teini-ikäisen kiinnostuksen kohteet, mutta ei kuitenkaan ole vielä kovin iso. Sanotaan nyt sitten että täyttää kohta 12, ja saa nyt vasta ensimmäisen älypuhelimensa. Tähän mennessä ei ole esimerkiksi päässyt puhelimella nettiin, nyt ajattelin että voisi jo olla kypsä älypuhelimeen.

Sitäpaitsi kyllä minun nähdäkseni lapsuuden (leikitään vielä ihan täysillä) ja teini-iän (ollaan jo isoja ja Cooleja - muka) välillä on joku murrosvaihe. Vai muuttuuko lapsi teiniksi kun täyttää 13? Yhdessä yössä?

ap

Vierailija
22/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei noin kalliita lahjoja.

Samsungin halvin puhelin on Gigantissa 24 euroa. Osta sellainen, käske mennä nettiin, naura päälle kun sillä ei pääsekään ja käske keräämään itse rahaa, jos haluaa kalliin älypuhelimen.

Näin kasvatetaan ihmisiä, ei pullamössöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:52"]

Samsungin halvin puhelin on Gigantissa 24 euroa. Osta sellainen, käske mennä nettiin, naura päälle kun sillä ei pääsekään ja käske keräämään itse rahaa, jos haluaa kalliin älypuhelimen.

[/quote]

Ok, kiitos mielipiteestä. Mielipiteesi on huomioitu ;)

ap

Vierailija
24/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:52"]

[/quote]

Ok, kiitos mielipiteestä. Mielipiteesi on huomioitu ;)

ap[/quote]

Ai kun kiva! Muista, lapsen etu on, jos hän ei vain saa kaikkea haluamaansa.

Vierailija
25/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan määritelmällisesti ajatellaan, niin teini-ikähän on 13-19v. Ja silloin todellakin yhdessä yössä muuttuu teiniksi, kun täyttää sen 13. :)

Vierailija
26/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:00"]

No jos ihan määritelmällisesti ajatellaan, niin teini-ikähän on 13-19v. Ja silloin todellakin yhdessä yössä muuttuu teiniksi, kun täyttää sen 13. :)

[/quote]

Joo. Mut hei niitä puhelinsuosituksia? Entä HTC ja LG, millaisia niiden älypuhelimet on? Hinta vajaa pari sataa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme