Eilen tultiin lomamatkalta kotiin ja nyt voisi jo taas lähteä.
Kamala matkakuume. Seuraavaan tuntuu olevan niin kamalan pitkä aika. Heinäkuuhun pitää odottaa. Jos pesisi muutamat koneelliset pyykkiä ja olo rauhottuisi :)
Kommentit (10)
Me taas oltiin pari viikkoa sitten matkalla, ja olin NIIN iloinen, kun päästiin kotiin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 09:56"]
Jos vaikka laittais sen kodin viihtyisäksi???
[/quote]
Meillä on viihtyisä koti. Lomat ja lomamatkat on vaan niin ihanaa rentoumista. Irti arjesta, Täydellistä nollautumista. Jotkut harrastaa autoja, koiria, kissoja, näyttelyitä yms. Meillä matkailu on se harrastus. ap
Missä päin olitte lomamatkalla? :) Se matkustaminen on kivaa! :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:00"]
[/quote]
Meillä on viihtyisä koti. Lomat ja lomamatkat on vaan niin ihanaa rentoumista. Irti arjesta, Täydellistä nollautumista. Jotkut harrastaa autoja, koiria, kissoja, näyttelyitä yms. Meillä matkailu on se harrastus. ap
[/quote]
Jotain silti puuttuu, jos ei matkustelu sitten tehonnutkaan arjen irtottoon tällä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:01"]
Missä päin olitte lomamatkalla? :) Se matkustaminen on kivaa! :)
[/quote]
Kreikassa oltiin. ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:00"]
[/quote]
Kyllä se tehosi ja saatiin se mitä haluttiin. Aina se on tämä sama fiilis. Mä tai me vaan niin rakastetaan matkustelua. ap
[/quote]
Jotain silti puuttuu, jos ei matkustelu sitten tehonnutkaan arjen irtottoon tällä kertaa.
[/quote]
Mulla on sama juttu aina, kun tullaan lomamatkalta kotiin, saman tien voisi lähteä uudestaan. Saan itseni kuriin, kun muistelen turvatarkastusjonoja, tylsää istumista koneessa ym. käytännön matkustamiseen liittyviä ei niin kivoja juttua.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:06"]
Mulla on sama juttu aina, kun tullaan lomamatkalta kotiin, saman tien voisi lähteä uudestaan. Saan itseni kuriin, kun muistelen turvatarkastusjonoja, tylsää istumista koneessa ym. käytännön matkustamiseen liittyviä ei niin kivoja juttua.
[/quote]
Edes nuo ei saa ajatuksia muuttumaan. Nuo on niin pikkuisia asioita, kun lähtee lonmalle. Koneessa ei ole tylsää. Nukkuu, syö aterian ja kuuntelee musiikkia tai luen.
ap