Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maha kasvaa toispuoleisesti alkuraskaudessa

Vierailija
20.05.2013 |

Erikoista. Tuntuu että maha kasvaa enemmän "oikealle" kuin symmetrisesti tässä raskaudessa. Ekalla kerralla ei ollut samanlaista vaan maha senkun kasvo vaan joka suuntaan. 

Ideoita mistä johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet alkuraskautesi?

Eihän se mahan kasvu vauvan vuoksi ainakaan näyt alkuraskaudessa?

Supisteleeko? Mulla supistukset alkaa noin rv 14 ja selällään maatessa ne näkyy siten, että kohtu supistuu toiselle puolelle, ei siis tasaisesti "eteenpäin".

Ootko käyny jo ultrassa? Oisko sulla joku kysta joka nyt kasvanut raskauden vuoksi suureksi? Oletko laiha/tavallinen rasvakerros/ ylipainoinen?

Vierailija
2/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on ihan näkynyt jos se vauvanalku on jommalla kummalla puolella vatsaani. 

4 lasta joista kaksi viihtyi vain toisella puolella. vino maha =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keskimmäistä odottaesani ihan toispuoleinen maha, juuri oikealla mullakin. Oli se vähän hassun näköinen. Neuvolan kätilökin oli alkuun vähän ihmeissään, että onkohan siellä kaikki ihan ok, mutta kyllä oli. 20. viikon jälkeen maha asettui vähän keskemmälle, mutta kyllä se silti edelleen oli enemmän oikealla.

Vierailija
4/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, en olekaan ainoa :-)

Kyllä sen tuntee (ainakin minä) miten se maha kasvaa vaikka viikkoja on takana vasta 10. 

ap

Vierailija
5/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti yksin omituisen tilani kanssa.

Vierailija
6/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 19 alkamassa huomenna ja seljällään maatessa masu on tosi hassusti pullollaan vasemmalle. xD Ihan vino masu!! Ens viikolla neuvolalääkäri ja pian toka ultra. :)

Vierailija
7/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vinous johtuu siitä, että kohtuja on kaksi. Mutta tämä on toki aika harvinaista :)

Vierailija
8/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin on käynyt minullekin, ja nykyään maha on edelleen Kallellaan oikealle puolelle, ei auta mitkään jumpatkaan.

Vierailija
9/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukan asento vaikuttaa, myös vauvan asento, voit koittaa käsin mahanpäältä (hellästi) saada vauvaa vaihtamaan asentoa, tätä saa tehdä ainakin kun vauva kasvaa ja potkii johonkin kohtaan kipeästi tai tykkää muuten vaan olleilla toisella kyljellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan