Leikkaus ylihuomenna.... Eli keskiviikkona 15.7.2020
Niinpä. Siinä se. Hieman huolestuttaa, mutta varmaan liian vähän. "Pahanlaatuinen muutos" alapäässä.
Seksiä ei ole ollut 7 vuoteen, joten siitäkään ei kyse. No, saa nähdä kuinka pahasti leikkaavat. Ei kuulemma pysty edes istumaan sen jälkeen.
Onpa kiva. En osaa olla kovin huolissaan, vaikka kyllä pitäisi....
F
Kommentit (10)
Onnea matkaan. Makaat ja seisot sitten. Se on se pieni paha, toivottavasti saadaan kaikki pois
Vierailija kirjoitti:
Häpyhuulissa?
Ulkosynnyttimissä klo 18. On kaikkea jo vuosien varrella kokeiltu, mutta ei näytä pois lähtevän....
Nyt sitten nukutus ja "kunnon leikkaus".
Hieman mietityttää se, että minua ei mietitytä.... Jotenkin liian rennoin rantein menossa.
Sanaa syöpä ei ole käytetty. On vaan tuo pahanlaatuinen muutos.... Kysyin lääkäriltä tuota s-sanaa. Ei kuulemma ole vielä
F
No hyvä että poistetaan kunnolla. Parempi niin.
Suomessa on todella korkeatasoinen ja vielä todella ystävällinenkin hoito ja voit olla varma että perääsi ei lähetetä miljoonalaskua.
Tsemppiä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpyhuulissa?
Ulkosynnyttimissä klo 18. On kaikkea jo vuosien varrella kokeiltu, mutta ei näytä pois lähtevän....
Nyt sitten nukutus ja "kunnon leikkaus".
Hieman mietityttää se, että minua ei mietitytä.... Jotenkin liian rennoin rantein menossa.
Sanaa syöpä ei ole käytetty. On vaan tuo pahanlaatuinen muutos.... Kysyin lääkäriltä tuota s-sanaa. Ei kuulemma ole vielä
F
Turha olisi murehtia asiaa joka ei murehtimalla muutu miksikään. Hyvä että poistavat kun muut keinot eivät ole auttaneet. Tsemppiä ylihuomiseen.
Eipä näitä oikeasti edes kannata etukäteen miettiä tai jännittää, kun ei sen leikkauksen kulkuun voi yhtään millään tavoin itse vaikuttaa. Suomessa on sen verran laadukasta toimintaa, että varmasti sujuu hyvin. Toivottavasti saavat pois kaiken, mikä pitää poistaa.
No toivottavasti saavat kaiken "pahan" pois. Ehtii sitä myöhemminkin istuskella.