Onko mies sairaalan osastosihteerinä outoa?
Ajattelin lopettaa nykyiset lähärin hommat kehitysvammapuolella ja hakeutua osastonsihteeriksi. Hieman vaan arveluttaa, että onko siellä muita miehiä ja jos ei, niin onko sillä sukupuolella jotenkin väliä?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko naislääkäri outo?
No ei minun mielestäni, mutta hoitoalalla olen huomannut, että noilla sukupuolirooleilla on yllättävän iso vaikutus.
Onko naispoliisi jotenkin outo.
Entä mies sairaanhoitaja?
Duuni on aivan poskettoman tylsää ja huonosti palkattua ja hoitoalan ilmapiirin jo tiedätkin, mutta ei tuo erityisen poikkeuksellista ole.
Ei se ole outoa. Meilläkin on monta. Siellä kökötät pöytäs ääressä kuten muutkin orjat.
Onko nais diplomi-insinööri outo firmassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko naispoliisi jotenkin outo.
Entä mies sairaanhoitaja?
Älä viisastele. Jos olet duunissa tuolla, niin kerro että onko siellä luvassa jotakin paskapuheita jos mies tulee duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole outoa. Meilläkin on monta. Siellä kökötät pöytäs ääressä kuten muutkin orjat.
Helvetin hyvä. Se on juuri sitä mitä kaipaan tämän erite- ja painishown jälkeen.
Onko isojen kauppojen asiakaspalvelussa työskentelevä mies jotenkin outo?
Ja jos on, niin kertokaa miksi.
Onko kirjastotoimen johtajana toimiva mies jotenkin outo.
Ja jos on, niin perustele ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko kirjastotoimen johtajana toimiva mies jotenkin outo.
Ja jos on, niin perustele ap.
Et nyt tajunnut aloitusta. Minulle sukupuolilla ei ole mitään väliä missään, mutta olen työskennellyt hoitoalalla, jossa sitä "olet mies, sinun pitää osata ja tehdä sitä ja tätä"-paskapuhetta esiintyy. Yritetään siis työntää johonkin muottiin. En pidä siitä. Siksi kysyin, että jos vaihdan toimipistettä sihteerin hommiin, niin onko siellä sitä osastoa joka kokee sen jotenkin ongelmallisena. Muusta ei ollut kyse.
Ei ole. Nyt eletään vuotta 2020, niin ihan sama. Älä mieti turhia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Nyt eletään vuotta 2020, niin ihan sama. Älä mieti turhia.
Kiitti. Musiikkia korvilleni.
meinaatko saada hoitsujen pikkujouluissa pesää hoitajilta
Onko naislääkäri outo?