Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isorintaiset käyttää push-up-liivejä?

Vierailija
13.07.2020 |

Kun rinnalla on jo kokoa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä push upeja, mutta mun rinnat näyttää kyllä liivit päällä varmaan monen silmään siltä kuin mulla ois push upit. Ovat niin lähellä toisiaan ja liivit tuo ne ihan kiinni toisiinsa. Mulle ei mene päälle edes sellaiset liivit, joissa on iso välikappale kuppien välissä. Se on vain sitten rintojen päällä koko kappale ja painaa, kun rinnat on luonnostaan niin lähekkäin ettei niiden välillä ole kuin muutama milli väliä. Tosin varmaan aika harvinaista että on näin lähekkäin, mutta voitte kuvitella miltä näyttää tällaiset E-kupit millä tahansa tukevilla liiveillä.

Kokeile isompaa kuppia. Jos päivän mittaan liikkuessa ja kumarrellessa meinaa rinta tulla pois kupista tai muodostuu ns tuplatissit tai jos täytyy päivän aikana käydä veskissä asettelemassa rintoja paremmin kuppiin, on kupit ainakin 2 kokoa liian pienet. Näin myös jos se välikappale ei ole ihoa vasten. Myös ympärysnauhan koko voi kaivata tarkistusta.

Hölmö. Minähän sanoin että mun rinnat kasvaa niin lähellä toisiaan ettei siihen väliin mahdu sen takia mitään välikappaletta. En minä sitä rintakudoksen päälle ala tunkemaan. Mutta tiedän että on vaikea kuvitella, jos on itsellä rinnat sellaista kainalomallia eli iso väli rintojen välissä.

No anteeksi. Yritin auttaa🤷‍♀️

No en tarvi apua. Ei mulla ole mitään ogelmia näiden rintojen ja liivien kanssa. En edes huomaa liivejä päällä, en asettele rintoja kuppeihin vessassa päivän aikana, olkaimet ei paina eikä ympärykset nouse ylös jne. Jos jollekin on ongelma se että ne näyttää siltä kuin ois push upit, niin sitten se on sen ongelma.

Ok, rauhoitu :D

Ehkä joku toinen sai vastauksestani apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän