Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidät yllätettiin kesken seksin

Vierailija
13.07.2020 |

En olisi uskonut, että näin vielä käy. Tai että voisi hävettää näin paljon.

Joskus teininä varmaan joku poikaystävän kaveri tuli paikalle kesken kaiken, mutta nyt olemme jo reilu kolmekymppisiä.

Naapuri tuli suoraan takapihalle pyytämään apua. Ei ole tullut koskaan ennen ja olemme olleet naapureita 10 vuotta.

Lieventäkää häpeääni ja kertokaa, miten itse olette päässeet tällaisista vahingoista yli. 😱

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihallako panette :D

No joo, sellaista sattuu. Yleensä pariskunnat harrastavat seksiä, joskus käy noin.

Vierailija
2/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään pantiin uuden terassisohvan kunniaksi. 😁

Asutaan maalla, meillä on iso suojainen piha ja vain yksi naapuritalo. Heidän pihalta ei näe meidän pihalle.

Hävettää ehkä vielä enemmän kuin pari tuntia sitten. 😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko missä asennossa? Kuvailetko vähän tapahtumaa, mietin sitten miten nolo...

Vierailija
4/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikin harrastaa seksiä. Käy paskalla ja vetää käteen. Olen kerran itse pölähtänyt paikalle kun tuttava oli touhuissa. Itseasissa kiva muisto, inhimillistä.

Vierailija
5/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko missä asennossa? Kuvailetko vähän tapahtumaa, mietin sitten miten nolo...

En sen tarkemmin lähde kuvailemaan, mutta minä olin kontallani sohvalla ja mies seisoi takana. Noloa on vielä näin seuraavana päivänäkin. Ja näköjään olen ainoa, jolle on käynyt näin. 😩

Vierailija
6/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä ei oo mitään outoa että harrastaa seksiä omalla terassilla, varsinkin jos tosiaan esim asuu niin ettei oo naapureille haittaa. Mekin tehdään niin mutta en tiiä uskaltaako enää kun luin tämän sun juttusi. Yleensä meille ei tuu kukaan koskaan ilmoittamatta mutta mistä sen tietää...

Oli se varmaan nolo tilanne naapurillesikin, joten tuskin tulee/ menee jatkossa ilmoittamatta.

Itse jos sattuisin tämmöseen tilanteeseen niin varmaan pyytelisin vuolaasti anteeksi ja poistusin paikalta. Laittaisin sitte jälkikäteen viestin että mitä oli asiaa ja olisin edelleen pahoillani että tulin ilmoittamatta... En ehkä sen kummempaa miettisi kun itsekin tosiaan seksiä harrastetaan milloin missäkin.

Vierailija
7/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko edes?

Vierailija
8/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut naapurillekin! Olis kaikilla asiat hyvin.

Vierailija
9/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näköjään olen ainoa, jolle on käynyt näin. 😩

No ethän oo. Just äsken vastasin, että olen yllättänyt tuttavani. Ei tuo nyt maailmanloppu ole. Jäädään sitä kiinni rysän päältä vieraidenkin kanssa. Sulla sentään puoliso. Nussuttelu kuuluu normaaliin elämään.

Vierailija
10/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma kaadu tollaseen. Tänään olin töissä (kiipeilen katoille työkseni) ja se tunne kun tikapuita pitkin nouset ja näet kylpyhuoneeseen missä nainen on lattialla kontallaan ja ukko painaa takaapäin menemää ja kaikki katsoo sen hetken toisiaan. Oli kyllä pitkä pari sekuntia mutta jatkoin tikkaita pitkin ylös katolle töihin. Pari kertaa tullut tilanne jossa joku istuu pöntöllä kun tikkaita pitkin kiipeän ylös. Kerran joku ukko vaan moikkasi hymyillen

Vierailija
11/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä ei oo mitään outoa että harrastaa seksiä omalla terassilla, varsinkin jos tosiaan esim asuu niin ettei oo naapureille haittaa. Mekin tehdään niin mutta en tiiä uskaltaako enää kun luin tämän sun juttusi. Yleensä meille ei tuu kukaan koskaan ilmoittamatta mutta mistä sen tietää...

Oli se varmaan nolo tilanne naapurillesikin, joten tuskin tulee/ menee jatkossa ilmoittamatta.

Itse jos sattuisin tämmöseen tilanteeseen niin varmaan pyytelisin vuolaasti anteeksi ja poistusin paikalta. Laittaisin sitte jälkikäteen viestin että mitä oli asiaa ja olisin edelleen pahoillani että tulin ilmoittamatta... En ehkä sen kummempaa miettisi kun itsekin tosiaan seksiä harrastetaan milloin missäkin.

Meilläkään ei ole varmaan koskaan aikaisemmin käynyt kukaan ilmoittamatta pihalla. Ja tämä oli ehkä toinen kerta 10 vuoden aikana kun harrastetaan seksiä pihalla. Joten onneton yhteensattuma.

Ja uskon kyllä, että naapurin miestä nolottaa myös. Tänään naapurin miehen vaimo ei moikannut minulle, joten nyt ihmettelen, mitä hänelle olen tehnyt. 😩

Ap

Vierailija
12/29 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, myönnän olevani melko ujo, joten tämä tuntuu varmaan siksi erityisen pahalta. En ikinä harrastaisi seksiä missään, jossa kuvittelisin olevan mahdollisuus jäädä kiinni.

Vierailija
13/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkään ei ole varmaan koskaan aikaisemmin käynyt kukaan ilmoittamatta pihalla. Ja tämä oli ehkä toinen kerta 10 vuoden aikana kun harrastetaan seksiä pihalla. Joten onneton yhteensattuma.

Ja uskon kyllä, että naapurin miestä nolottaa myös. Tänään naapurin miehen vaimo ei moikannut minulle, joten nyt ihmettelen, mitä hänelle olen tehnyt. 😩

Ap

On kateellinen, kun mies nähnyt nuorehkoa lempeä?

Vierailija
14/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, Ap, minä voin pistää paremmaksi.

Meillä on keittiöstä ovi takapihan terassille ja näin kesäisin säiden salliessa ovi on aina auki. Pari kesää sitten helteillä intaannuttiin miehen kanssa panemaan keittiössä pöytää vasten. Eikä mitenkään kiihkeän intiimisti, vaan mies paukutti oikein kunnolla takaapäin. Juuri kliimaksin kohdalla minun yllätysvierailulle saapuneet vanhempani pölähtävän sisään keittiöön.

Meillä oli soinut radio terassilla ja vanhemmat olivat kiertäneet suoraa takaovelle, kuten useilla vierailla kesäisin on tapana. Radion takia emme kuulleet heitä, eivätkä he meitä. Tulen varmaan kuolinvuoteellanikin muistamaan sen hetken kuinka mieheltä lentää juuri lasti, kun vanhemmat saapuvat paikalle. Ne tuskallisen hitaat sekunnit siinä hämmentyneessä katsekontaktissa ja taustalla soi Urjalan Makeistukun mainoslaulu.

Vierailija
15/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on keittiöstä ovi takapihan terassille ja näin kesäisin säiden salliessa ovi on aina auki. Pari kesää sitten helteillä intaannuttiin miehen kanssa panemaan keittiössä pöytää vasten. Eikä mitenkään kiihkeän intiimisti, vaan mies paukutti oikein kunnolla takaapäin. Juuri kliimaksin kohdalla minun yllätysvierailulle saapuneet vanhempani pölähtävän sisään keittiöön.

Meillä oli soinut radio terassilla ja vanhemmat olivat kiertäneet suoraa takaovelle, kuten useilla vierailla kesäisin on tapana. Radion takia emme kuulleet heitä, eivätkä he meitä. Tulen varmaan kuolinvuoteellanikin muistamaan sen hetken kuinka mieheltä lentää juuri lasti, kun vanhemmat saapuvat paikalle. Ne tuskallisen hitaat sekunnit siinä hämmentyneessä katsekontaktissa ja taustalla soi Urjalan Makeistukun mainoslaulu.

Okei. Vedit paljon paremmaksi. Minä olisin kuollut tuossa tilanteessa.

Miten tilanne laukesi (🙊)? Pystyittekö olemaan normaalisti seuraavilla tapaamiskerroilla?

Minulla on sellainen olo, etten kehtaa nähdä naapuriani enää ikinä.

Vierailija
16/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tilanne laukesi (🙊)? Pystyittekö olemaan normaalisti seuraavilla tapaamiskerroilla?

Vanhemmilla on meille sellainen reilu tunnin ajomatka, joten oli vähän pakko siinä tilanteessa alkaa keittämään kahvia. Äiti oli vielä leiponut mansikkakakun tuomisiksi. Oli vähän kiusallinen kahvittelu. Etenkin miehelläni tilanne otti koville. Hän on aina hirmu kohtelias, asiallinen ja hillitty... Minusta tuntuu, että hän kävi välillä vessassa itkemässä.

Hiljalleen häpeä on jo alkanut helpottamaan, mutta isäni soittaa nykyään aina ennen kuin tulevat. Vaikka olisimme siis sopineet, että tulevat meille kello kahdeksi, isä soittaa matkalta muka huolettomana ja kertoo, että ovat hyvin aikataulussa ja saapuvat meille niin ja niin monen minuutin päästä :D

Vierailija
17/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä tilanne :D Otan osaa :P

Semisti ohi aiheen, mutta juuri tällaisten tilanteiden välttämiseksi olen sanonut aina kaikille, että tänne ei tulla yllätysvierailulle vaan ne sovitaan etukäteen tai vähintään soitetaan matkalta ja ilmoitetaan. Syyksi olen kertonut, etten tykkää siitä, että porukkaa pölähtää ilmoittamatta paikalle ja että haluan olla valmistautunut vierailuihin, mutta oikea syy on se, että minulla on useampi vakipano, enkä halua tulla yllätetyksi kesken touhujen ja joutua myöhemmin selittämään, että kukas se tämä ja tämä ihminen olikaan, tai joutua vastailemaan mihinkään seurustelukysymyksiin. Olen siis kolmekymppinen, "virallisesti" sinkku enkä aio esitellä panojani sukulaisilleni.

Vierailija
18/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla on meille sellainen reilu tunnin ajomatka, joten oli vähän pakko siinä tilanteessa alkaa keittämään kahvia. Äiti oli vielä leiponut mansikkakakun tuomisiksi. Oli vähän kiusallinen kahvittelu. Etenkin miehelläni tilanne otti koville. Hän on aina hirmu kohtelias, asiallinen ja hillitty... Minusta tuntuu, että hän kävi välillä vessassa itkemässä.

Hiljalleen häpeä on jo alkanut helpottamaan, mutta isäni soittaa nykyään aina ennen kuin tulevat. Vaikka olisimme siis sopineet, että tulevat meille kello kahdeksi, isä soittaa matkalta muka huolettomana ja kertoo, että ovat hyvin aikataulussa ja saapuvat meille niin ja niin monen minuutin päästä :D

Minulla meni tästä ihan vatsa kuralle silkasta myötähäpeästä. 😁

Ap

Vierailija
19/29 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole yllätetty (onneksi!), mutta olen itse lapsena yllättänyt vanhempani kahdesti. Sanomattakin selvää, että eipä siitä hyvä mieli tullut. Ihmettelen vanhempieni hölmöyttä, sillä se ensimmäinen kerta oli sellainen, että aivan turhan ison riskin ottivat eikä ihme, että kärähtivät. Olivat siis alkaneet puuhastelemaan saunamökin (lukottomassa!) pukuhuoneessa sillä aikaa, kun me lapset olimme uimassa. Hei haloo... Toinen kerta oli sitten kotona ja enempi huonoa tuuria, jolle ei voinut mitään.

Vierailija
20/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Ap ja tuo, jonka vanhemmat yllättivät, mutta nauran näille ihan vedet silmissä.

Löytyisikö näitä lisää? Kyselee tylsää seksielämää elävä kateellinen.