Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatusapua, miehestä ja lapsesta

Vierailija
19.05.2013 |

Siitä lähtien kun lapsella alkoi olla omaa tahtoa, mies ollut avuton. Mulle jäänyt kaikki rajanveto, mies tokaissut vaan jotain että hohhoijaa ei tule mitään tai että en jaksa perässä juosta (jos lapsi karannut sängystä tms) ja nyt näkyy tulos: lapsi 5v sekoilee riehuu sylkee tekee mitä vaan isälleen eikä tottele, mies ei saa lasta lopettamaan kielletyn asian tekemistä sitten millään. On täysin avuton lapsen suhteen.

Yritin taas puhua asiasta, sanoin senkin että nyt näkyy se ettet ole jaksanut ja vaivautunut. Vaikka mies kyllä on hoitanut lasta paljon, vaipanvaihdoista harrastuksissa käyttämiseen. Mutta sellainen auktoriteettiasema puuttuu. Mies tuijotti vaan televisio ja sanoi että sä et mua kasvata, kun puhuin asiasta. Sitten pieraisi osoittaen, että riittää hänelle, mene pois häiritsemästä..

Apua, mitä tässä pitää tehdä?! Minä hajoan tähän tilanteeseen. Sinänsä hyvä isä, joka _ei vaan osaa kasvattaa_ vaikka osaakin halata, rakastaa, hoitaa muuten.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sun mies vaan haluaa elää ns perinteiseen tapaan, että äiti hoitaa ja kasvattaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme