En keksi miehelle synttärilahjaa
Poikaystäväni täyttää ensi kuussa 20 eikä minulla ole pienintäkään ideaa lahjaan. Olen opiskelija ja täytän 18 paria kuukautta myöhemmin, joten budjetti on pieni enkä voi alkoholia ostaa.
Ostin joululahjaksi kumppanille inttiin rannekellon. Muuten ei koruja käytä eikä ole esimerkiksi merkkivaatteisiin päin. Pelkät bokserit ja sukat on liian nähtyjä. Hajusteita ei käytä eikä myöskään kasvojenhoito- tai kampaamotuotteita.
Kumppani on laiska lähtemään mihinkään ja tuskin innostuisi leffalipuista. Lisäksi korona taitaa edelleen vaikuttaa joihinkin menoihin. Käymme ulkona syömässä usein, joten sekään ei olisi mitään uutta ja hienoa. Elämyslahjoista ei ole lainkaan kiinnostunut. Seksiä meillä riittää, joten esim. suikkarilahjakorttikin tuntuisi hölmöltä.
Mies on kiinnostunut autonsa laitosta ja tuunaamisesta ja ehdotinkin voivani avustaa tässä jotenkin. Ei kuulemma ole tarvetta, joten en viitsi omin päin ostella mitään mistä en tiedä. Merkkituotteet ovat mielestään noloja.
Tarkoituksena on tehdä pieni synttärikakku mutta tahtoisin kuitenkin jonkun pienen muistamisen ostaa tai tehdä itse. Lahja saa olla hölmökin, meillä on omanlaisemme huumori. Kysymällä en ole saanut muuta irti kuin "oon tottunu siihen ettei kukaan muista niin miksi sunkaan tarvis". Vinkkejä?
Kommentit (33)
Kuorruta itsesi kermavaahdolla ja mansikoilla.
"Happy birthday, darling! Eat me"
Joku XO-konu on silti kiva, vaikkei muuten dokaisikaan.
Hyvä safka ja kakku riittää muuten. Kunhan huomioi jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti autotarvikeliikkeeseen, saa sitten itse ostaa jotain mieleistään auton tuunaamiseen.
Tämä olisi hyvä lahja
Lahjakortit ovat typerin mahdollisin lahja.
Anna ennemmin vaikka sileä seteli.
Kuunteleeko minkälaista musiikkia, miellyttäisikö esim. joku lempiartistin tai -bändin fanipaita?
Anna miehellesi hyvä, öljyinen massage. Ja happy end.
Me love yuu long time.
Vie Korkeeseen tms paikkaan kiipeilemään tai jonnekin ajamaan kartingia, jos autoista tykkää. Lisäksi leivot kakun. Siinä ois kiva lahja.
Jos et ole antanut panna anaaliin, niin siinä olisi kiva ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vie Korkeeseen tms paikkaan kiipeilemään tai jonnekin ajamaan kartingia, jos autoista tykkää. Lisäksi leivot kakun. Siinä ois kiva lahja.
Voihan se olla, että ehdotuksesi on edelleen tarpeen, mutta huomasit kai, että avaus on kaksi vuotta vanha. Ei tiedä onko kyseinen poikaystävä enää edes kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Pallivaha
Testattu toimivaksi! Dick Johnsonilla on muitakin erittäin hyviä miesten tuotteita.
Pitäisikö jonkinlaisesta elämyksestä, esim. pakohuoneesta tai illallisesta pimeässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että ehdotuksesi on edelleen tarpeen, mutta huomasit kai, että avaus on kaksi vuotta vanha. Ei tiedä onko kyseinen poikaystävä enää edes kuvioissa.
En huomannut. :D
Tämä olisi hyvä lahja